COL | יום כ"ד כסלו ה׳תשפ״ג 18.12.2022

בעקבות אסון השלוחים בקריביים: הושק אתר חדש

רוצים להתחזק? בעקבות האסון הגדול שפקד את השלוחים באיים הקריביים ובקשר עם חודש כסלו, התאגדו כמה אברכים, ידידי המשפחה, והשיקו אתר מיוחד הכולל ליקוט של עידודים וחיזוקים מהרבי על מצבים קשים בחיים • מה באתר? ליקוט מקיף של עצות מהרבי, מיזם התנדבות, רשימת מטפלים ועוד • כנסו להתרשם מהאתר החדש 
בעקבות אסון השלוחים בקריביים: הושק אתר חדש

בעקבות האסון הגדול שפקד את השלוחים באיים הקריביים ובקשר עם חודש כסלו, עליו הרבי כתב ליהודי הזקוק לרפואה שבחודש הגאולה והניסים יחזור לאיתנו, התאגדו כמה אברכים, ידידי המשפחה, והשיקו אתר מיוחד הכולל ליקוט של עידודים וחיזוקים מהרבי על מצבים קשים בחיים.

כזכור וכפי שדווח כאן באתר, משפחתם של הרב אשר והניה פדרמן - שלוחי חב״ד באיי הבתולה, שכלו את בתם, התינוקת שטערני פדרמן ע"ה בת ה-4 חודשים שטבעה למוות, ואם המשפחה - השליחה, זינקה למים להציל את בתה התינוקת, נלחמת על חייה בבית רפואה ג׳קסון ממוריאל במיאמי שבפלורידה.

אחד האברכים ממקימי האתר המיוחד, בעצמו עבר משבר בריאותי, עמל על הקמת האתר במשך השנתיים האחרונות, שבו ליקוט עצום של עידודים וחיזוקים מהרבי על מצבים קשים בחיים.

ל-COL נודע כי למרות שהאתר פעיל, בכוונת המקימים להוסיף ולשפר אותו כל העת. המקימים מציינים כי "האתר יוכל לסייע ליהודים הנתקלים בקשיים בחייהם, ויהיה זה לרפואת השליחה העניא בת ברכה דבורה לאה, והעבודה על האתר תימשך במקביל".

באתר ניתן למצוא:

• ליקוט מקיף של עצות עידודים וחיזוקים שהשיב הרבי בענייני בריאות ודאגה ליהודים שכתבו ושפכו את ליבם על מצבם וכאבם. לצד כל עצה - נוספו קישורים לביצוע העצה עצמה.

• קישורים לאתרים או שיעורים העוסקים בעידוד וחיזוק אנשים במצוקה.

• מיזם התנדבות - למעוניינים להתנדב ולסייע לאחרים המתמודדים עם מצוקות בריאותיות ונפשיות.

• רשימת מטפלים מומלצים בחינם ובתשלום.

האתר, כאמור, בהרצה. רעיונות, הערות והארות יתקבל בברכה – באתר. לכניסה לאתר החדש - לחצו כאן>>>

מענה הרבי למי שביקש ברכה לרפואה בחודש כסלו:

"בחודש הגאולה והניסים (כסלו) יחזור לאיתנו … נמסר לי בקשת ברכה בעדו באשר בריאותו צריכה להיות איתנה יותר מאשר היא עתה. ובטח שומר הוא הוראת הרופא. כי הרי התורה נתנה רשות לרופא לרפאות שבזה נכלל גם אופן הרפואה, והוא האופן העיקרי לא אשים עליך כי אני ה' רופאך. ובחדש הגאולה והנסים הזה, הנה יחזור לאיתנו ויוסיף אומץ בהנהגת תורת החסידות אילנא דחיי והדרכותי' נוסף על לימוד תורתה מתוך בריאות הנכונה ברוחניות ובגשמיות גם יחד. ומה זאב טורף מלפניו ומאחריו (מכילתא יתרו) הנה יצליחו השי"ת גם בעבודה, וכמבואר בלקו"ת תורת שמואל ספר תרכ"ו בתחלתו. בברכה לבריאות הנכונה ולבשורות טובות. (אג"ק ח"י, אג' ג'עד)

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.