חיים זלצמן | יום כ"ד כסלו ה׳תשפ״ג 18.12.2022

הביקור הראשון של הרב לאו בחריש - בהתוועדות י"ט בכסלו

מאות תושבי העיר גדשו עד אפס מקום את אולם "מרכז הקהילה" – האולם הגדול בעיר, לאירוע י"ט כסלו שטרם נראה כמותו, בארגון בית חב"ד בעיר • אורח הכבוד, הרב ישראל מאיר לאו, ריתק את הקהל במשך 45 דקות רצופות, בהם תיאר את מפגשיו עם הרבי ואת הערכתו לשלוחי חב"ד • בפתח דבריו הביע את הפתעתו למראה העיר החדשה, ובמיוחד לנוכח קהל המאות שהגיע לחגוג את י"ט כסלו
הביקור הראשון של הרב לאו בחריש - בהתוועדות י

מאות תושבי העיר גדשו עד אפס מקום את אולם "מרכז הקהילה" – האולם הגדול בעיר, לאירוע י"ט כסלו שטרם נראה כמותו, בארגון בית חב"ד בעיר.

התכנית היתה מורכבת משילוב מקורי של קטעי מסך ובמה, בהפקה מדוקדקת שנערכה במיוחד לקראת האירוע, והציגה בפני הקהל את סיפורו של היום ואת המסרים של החסידות.

אורח הכבוד, הרב ישראל מאיר לאו שליט"א, ריתק את קהל המאות במשך 45 דקות רצופות, בהם תיאר את מפגשיו עם הרבי ואת הערכתו לשלוחי חב"ד. בפתח דבריו הביע את הפתעתו למראה העיר החדשה, ובמיוחד לנוכח קהל המאות שהגיע לחגוג את י"ט כסלו.

לאחר מכן המשיכה התכנית להתוועדות חסידית עם האורח הרב אמחי"ה אבן ישראל (שטיינזלץ).

באירוע השתתפו רבני העיר, וכן נשא דברים ראש העיר מר יצחק קשת, ששיתף בדרכו האישית אל החסידות, ובהערכתו לפעילות חב"ד בעיר. בנוסף נשאו דברים הרב אביחי כהן, השליח הראשי לחריש וקציר, והרב מנחם שכטר, השליח לשכונת בצוותא.

את האירוע ליווה הזמר החסידי ר' צבי גרינהיים ותזמורתו, בניגוני דבקות ושמחה.

השליח הראשי לחריש וקציר, הרב אביחי כהן, מסכם בסיפוק רב: בהיערכות לקראת האירוע, היה ברור לנו כי לרגל שנת הקהל יש לקיים אירוע בסדר גודל אחר מהרגיל. ואכן, בסייעתא דשמיא היתה הצלחה יוצאת מהרגיל וקידוש שם חב"ד.

התודה לחברי קהילת חב"ד שהתגייסו למען האירוע, יחד עם רב הקהילה הרב לוי יצחק אפשטיין ומנהל בית חב"ד הרב דוד כהן. וכן לשלוחים בעיר שהביאו את קהל מקורביהם.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.