מערכת COL | יום כ"ד כסלו ה׳תשפ״ג 18.12.2022

'מיי שליח' מפתיע: מאה ועשרים שבתות "צוזאמען" בכל העולם

מה שהתחיל כאירוע חד פעמי עבור השלוחים הצעירים ממשיך ומתרחב לרגל שנת הקהל. ."עד לא מזמן היו לנו רק חמישה או שישה שבתונים ברחבי העולם, מה שגרם לחלק גדול מילדי השלוחים בעולם להפסיד שבת חווייתית ומהנה, בשנה האחרונה קיימנו בו זמנית בעשרות מקומות בעולם שבת אזורית לשלוחים הצעירים", משתף הרב מענדי שאנווביץ יו"ר ארגון myshliach באגף 302 במרכז לענייני חינוך.
'מיי שליח' מפתיע: מאה ועשרים שבתות

מה שהתחיל כאירוע חד פעמי עבור השלוחים הצעירים ממשיך ומתרחב לרגל שנת הקהל.

"עד לא מזמן היו לנו רק חמישה או שישה שבתונים ברחבי העולם, מה שגרם לחלק גדול מילדי השלוחים בעולם להפסיד שבת חווייתית ומהנה, בשנה האחרונה קיימנו בו זמנית בעשרות מקומות בעולם שבת אזורית לשלוחים הצעירים", משתף הרב מענדי שאנווביץ יו"ר ארגון myshliach באגף 302 במרכז לענייני חינוך. "אחרי שראינו כמה הם נהנים להיות שבת ביחד והכוחות שהדבר הזה מעניק למשפחת השלוחים, החלטנו השנה לקיים את זה שוב בעוצמה יותר אדירה".

השבתות מיועדות לשלוחים הצעירים בכיתות ג' - ז', ושלוחים נבחרים מעשרות יעדים ברחבי העולם מארחים את השלוחים הצעירים מהאזור שלהם, השלוחים הצעירים מבלים שבת שלימה יחד עם ילדי שלוחים אחרים.

"העובדה שאותם ילדים נמצאים לבד במהלך כל השנה וכעת חולקים שבת יחד עם חבריהם לשליחו'ת מרגשת ומעודדת", מספרת השלוחה נחמי פיינלנד מווירג'ניה.

השלוחים הצעירים שמשתתפים בשבת זוכים לתוכנית מגוונת ומושקעת הכוללת לוח זמנים עמוס החל מהרגע הראשון, משחקים שנבנים במיוחד לשבתון על ידי צוות מקצועי ואירוע מלווה מלכה עולמי שמאחד את כל המשתתפים בכל העולם, שבתונים שמשתתפים בהם למעלה מ10 שלוחים צעירים. myshliach משגרת לשבתון 2 תלמידים שלוחים נבחרים אשר מלווים את השבת ומעניקים לשלוחים הצעירים גאוות יחידה.

"השבת הייתה מדהימה מתחילתה ועד סופה!", התלהבה השליחה דבורי שטייגר מיוטה שאירחה שבתון מיוחד שבו נסעו שלוחים צעירים למעלה מ-6 שעות כדי לבלות ביחד את השבת "בקופסה שקיבלנו בדואר לפני השבתון היה שם פשוט הכל מתאים לכל גיל, האירוע במוצאי שבת, הכל היה כל כך מאורגן, לכל שאלה הייתה תשובה במהירות ותשומת לב אישית לכל פרט לבנים הייתה חוויה מדהימה".

"לבד מהכיף ומהמשחקים לאחר שבת שלמה הילדים יצאו עם תחושה מיוחדת של גאוות יחידה על היותם שלוחים של הרבי" אמרה השליחה בתיה לנט מבריטניה.

עבור משפחות השלוחים שאירחו את השבתון לצפות מהצד בהווי השבתון היה מפעים.

גב' חיה זוסמן מקנטקי משתפת: "החוויה עבורנו לארח את השלוחים הצעירים מערים בסביבה הייתה לא יאומן. לראות את הבנים השלוחים שמחים מתרוצצים יחד עם עוד ילדים שחיים בדיוק כמוהם היה מרגש."

השלוחים שאירחו משתפים על הדרך הקלה שבה הפרויקט נערך "הצוות היה כל כך מסביר פנים התוכנית הייתה ממש נתינה ליישום מהיר" שיתפה הגב' ביילה גודמן שלומה מלונג ביי'ץ ניו יורק אין זה פלא כלל שרבים מהשלוחים פנו לקיים את השבתון שוב.

בשנת הקהל כששלוחים רבים מכל העולם מתקהלים באופן וירטואלי בלבד איך יכול להיות שדווקא השנה לא תתקיים שנת הקהל? "השנה יש לנו מטרה מיוחדת, לקיים 120 שבתות בכל רחבי העולם"! הכריז הרב יוסי אלברג מנהל תוכנית myshliach.

"זה ממש הקהל עולמי שיאחד את כלל השלוחים הצעירים בכל העולם!".

"השבתון מהווה אוויר לנשימה עבור ילדים של שלוחים שמגיעים מחורים נידחים ברחבי הגלובוס" משתף הרב מענדי קוטלרסקי מנהל אגף הפעילות העולמי של חב"ד צוותים מקצועיים עובדים מסביב לשעון בימים אלו כדי להבטיח את ההשתתפות ואת ההנאה המיוחדת של כלל השלוחים בעולם.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.