מערכת COL | יום כ"א כסלו ה׳תשפ״ג 15.12.2022

פריד מסכם את 'צמאה', הקורונה ששוב חוזרת והרב חזי חנונו ע"ה

הרב ג'ייקובסון ואברהם פריד מסכמים את אירועי "צמאה", רבה של אור יהודה וראש הישיבה החב"דית בעיר נפרדים מהרב חנונו ז"ל, הד"ר סוקר את הקורונה המתפרצת שוב והפרשן הפוליטי מסכם את המפה הפוליטית
פריד מסכם את 'צמאה', הקורונה ששוב חוזרת והרב חזי חנונו ע
צילומים: באדיבות המצלמים וארכיון COL

הערב בתוכנית 'ליל שישי' ברדיו COL יהיה כאן המרצה הנודע הרב יוסף יצחק ג'ייקובסון מניו יורק, שהשתתף בהתוועדות הגדולה בבנייני האומה בירושלים במסגרת אירועי צמאה השבוע.

הרב ג'ייקובסון יספר על המהפכה החסידית הגדולה כהכנה לביאת משיח שמתרחשת דווקא לאחר ג' תמוז, ועל חובת ההנגשה השווה לכולם את תורת החסידות מבלי להתנשא. "שכן באם עושים ההיפך", הוא אומר, "הרי שמדובר בהחטאה של כל מטרת הבעל שם טוב - יפוצו מעיינותיך חוצה". הוא גם ייתן ארבעה טיפים למי שרוצה להיות המרצה ו'המגיד' הבא בעולם התורני.


האזינו לתכנית המלאה >>


בהמשך נעלה לשיחה משותפת את רבה של אור יהודה וממלא מקום הרב הראשי ברחובות הרב הגאון בן-ציון כהן, שיחד עם הרב שלום בער הענדל, ראש ישיבות חב"ד באור יהודה, יעלו על נס את דמותו המופלאה של הרב החסיד הרב יחזקאל-חזי חנונו ע"ה - מנכ"ל מוסדות חב"ד באור יהודה שנטמן היום לאחר לוויה קשה וקורעת לב.

"איבדתי היום אח", מצהיר הרב כהן ומספר על נתינה אינסופית ובצניעות, ועל יראת שמיים אמיתית שהייתה ברב חנונו. הרב הענדל יספר על התמסרותו המופלאה למען המוסדות של הרבי בעיר אור יהודה ועל חזונו הגדול שמתממש בימים אלו.

האם הקורונה אכן עושה קאמבק ועד כמה זה ישפיע עלינו, אם בכלל? נהיה כאן עם ד"ר רוני פרבר, מנהל המחלק לבריאות הציבור בקופת חולים מאוחדת, שייתן סקירה על הגל החדש, וגם על כך שהקורונה טרם הגיעה להגדרה של 'מחלה עונתית' כהגדרתו, ושיש להיזהר בעיקר עם אוכלוסיית הסיכון.

זה עניין של ימים עד שתהיה כאן ממשלה חדשה. נהיה כאן בשיחה עם העיתונאי והפרשן ישראל כהן, שיספר על המקלות במו"מ הקואליציוני, על שביעות הרצון של המפלגות החרדיות ובעיקר של ש"ס מהממשלה החדשה שמתהווה, וגם, עד כמה גדול הסיכוי למרד בתוך הליכוד כתוצאה מאופן ניהול המו"מ הקואליציוני, עד כדי חבירה בהמשך של נתניהו לגנץ?

בהמשך נשוחח במדור 'צריך עיון' עם מנדי ברונפמן שייתן סקירה של גיליון 'היכל הבעש"ט' החדש שיצא לאור לאחרונה, וכולל בתוכו סדרת מאמרים מרתקת וייחודית.

לסיום, מי שיבחר את ניגון השבת שלו יהיה לא אחר מאשר הזמר החסידי ר' אברהם פריד שהופיע 14 פעמים בתוך חמישה ימים במסגרת אירועי צמאה בירושלים בפני רבבות חוגגים. בשיחה אומר פריד בין היתר: "כל המהפכה הזאת מתרחשת בזכות חזונו של הרבי שהנגיש אלינו את עניין השליחות בכל מקום".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.