| יום כ"א כסלו ה׳תשפ״ג 15.12.2022

למעלה מ27 מיליון דולר כבר נרתמו

אחרי ההצלחה של שנה שעברה, מקיימת חברת צ'רידי וקרן צ'רידי את ׳ימי הנתינה׳ השנתי של בתי חב"ד ברחבי העולם. בקמפיין משתתפים כ- 630 שלוחים והוא כבר חצה את ה 27 מיליון דולר
למעלה מ27 מיליון דולר כבר נרתמו

לדברי מנהל הפרוייקטים בחברה ישראל ביסטריצקי מדובר בקמפיין שנה שלישית ברציפות. "אחרי ההצלחה של שנה שעברה עם גיוס של 57 מיליון דולר במה שהפך לקמפיין היהודי הגדול בעולם הפילנטרופים מבקשים שוב להצטרף להצלחה על מנת להגדיל את התרומות בעולם היהודי. 

אנחנו רואים כבר שנה שלישית כיצד כסף מייצר כסף וזה מעודד אותם להמשיך את היוזמה". לדבריו, חודש דצמבר זה הזמן שבו נתרמים 50 אחוז מהצדקה בעולם בגלל סוף שנת המס. 

"עד היום בעיקר הארגונים הגדולים ניצלו את סוף שנת המס ובהובלת המנכ"ל שי צ'רבינסקי החלטנו להעניק את האפשרות גם לעמותות קטנות עם מחזורים של 200,000 שקל על מנת שיוכלו למקסם את סיום שנת המס לטובת הפעילות הברוכה שלהם". 

על פי הודעת קרן צ'רידי גם השנה נרתמו מספר פילנתרופים על מנת לתרום כסף למשתתפים בקמפיין על מנת לעודד ולהגדיל את גיוסי התרומות של בתי חב"ד. 
לדברי ביסטריצקי, למשתתפי הקמפיין צפויים שורה של הגרלות וחלוקת מענקים כספיים על מנת לעודד את בתי חב"ד להמשיך בגיוס ולמקסם את סוף שנת המס


>>לדף הקמפיין<<
 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.