חיים גולדשטיין | יום כ"א כסלו ה׳תשפ״ג 15.12.2022

הפצת החסידות: יותר מ-1,000 טבריינים חגגו את י"ט כסלו

בשבוע של י"ט כסלו חגגו והתוועדו ב10 מוקדים ברחבי טבריה • גולת הכותרת: האירוע המרכזי בו פתח הרב יוסף קרמר שליח הראשי ויו"ר המוסדות בפרקו של הרבי ודברים על מהותו של יום • אורח ההתוועדות: הרב שלמה וילהלם שליח הרבי בז'יטומיר, שתיאר את חיי שליחותו באוקראינה בכלל ובפרט בשנה האחרונה
הפצת החסידות: יותר מ-1,000 טבריינים חגגו את י
בשבוע של י"ט כסלו חגגו והתוועדו ב10 מוקדים ברחבי עיה"ק טבריא ת"ו. זה התחיל באירוע העוצמתי שבו השתתפו מאות מנשות העיר שבמרכזו דיברה השליחה ד. הרצל מרמת הגולן ועוררה את הנשים בסיפור הנס של משפחתה ותעצומות הנפש שהחזיקו אותם בזמן המאורע. 
 
גולת הכותרת הוא האירוע המרכזי שהיה באולם בית הכנסת 'לאה וילדיה - חב"ד', בה פתח הרב יוסף קרמר שליח הראשי ויו"ר המוסדות בפרקו של הרבי ודברים על מהותו של יום. 
 
אורח ההתוועדות היה הרב שלמה וילהלם שליח הרבי בזיטומיר, שתיאר את חיי שליחותו באוקראינה בכלל ובפרט בשנה האחרונה. דבריו עוררו את הקהל שהאזין ברוב קשב ובכל לב להוספה בלימוד החסידות. כן דיברו ראש העיר מר בועז יוסף וכמה מרבני העיר. במהלך ההתוועדות רבים מהמשתתפים כתבו לרבי וקיבלו החלטות טובות.
 
בנוסף לכך, בשכונת נוף פוריה יותר ממאה אברכים ובני תורה השתתפו בהתוועדות הרב וילהלם. שם גם עשרות אברכים רכשו ספרי חסידות וקבעו חברותות עם תלמידי ישיבת חב"ד בטבריה.
 
בשכונת קרית שמואל התוועד הרב ברוך לבנוני ראש ישיבת חב"ד בעיר ובשכונת מורדות הרב צבי זלמנוב שליח הרבי בשכונה. בשכונת רבי עקיבא התוועד הרב שמעון קוצובייבסקי משפיע הישיבה. עשרות רבות של משתתפים בכל אחד מההתוועדויות השכונתיות.
 
על כל התוועודויות אלו ניצחו התל' השלוחים של הישיבה בטבריה. שהתמסרו ללא לאות לארגון ההתוועדויות ולהתנהלותם.
 
תודת השלוחים בעיר בראשות הרב יוסף קרמר לתל' הישיבה על מסירותם המיוחדת בכל שלבי ההתוועדויות והאירועים, "טבריה מעולם לא ראתה כזאת התעוררות לחסידות כמו שנה זו שנת הקהל" אומר הרב קרמר.
 
זה בנוסף לפעילותם הקבועה של התל' בלימוד שבועי עם עשרות רבות מתושבי העיר ומסירת שיעורים בריבוי בתי כנסת, לימוד עם מאות בני נוער ומבצעי הרבי בהיקף מאוד רחב, כאשר רק בשבת האחרונה דיברו תלמידי הישיבה ביותר מ50 בתי כנסת בכל רחבי העיר מטבריא עלית ועד לבתי כנסת שבאזור הטיילת.
 
צפו: 
 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.