שלום לאופר | יום כ' כסלו ה׳תשפ״ג 14.12.2022

צלילי נשמה: אשדוד חגגה י"ט כסלו בהפקת ענק | תיעוד נרחב

בפעם הרביעית ובהשקעה חסרת תקדים: כ-500 מתושבי אשדוד התכנסו כדי לחגוג את חג הגאולה י"ט כסלו • השליח הרב שבתי סלבטיצקי חיבר את הקהל, האמן והיוצר שולי רנד הרים אותו, הפקות המולטימדיה המושקעות ומיזם ההחלטות הטובות – יצרו יחד ערב סוחף ועוצמתי לכבוד אדמו"ר הזקן • סקירה גלריה מרהיבה
צלילי נשמה: אשדוד חגגה י
שולי רנד באירוע 'צלילי נשמה'. צילום: מענדי קורנט

ביום ראשון, ערב י"ט בכסלו, התכנסו 19 משפחות שלוחי הרבי לעיר אשדוד עם מקורביהם הרבים לאירוע ייחודי מסוגו: מופע 'צלילי נשמה' המתקיים זו הפעם הרביעית בחג הגאולה של אדמו"ר הזקן.

כ-500 איש – אנשים, נשים וטף – התכנסו באולם מתנ"ס 'דיונה' לאירוע שעמד בסימן 'הקהל'.

תזמורתו של דוידי נחשון והזמר נריה מויאל הכניסה את הקהל לאווירת חג הגאולה עם ניגוני חב"ד שמחים.

שליח הרבי הראשי לעיר אשדוד הרב שניאור זלמן גודמן, פתח את האירוע בדברי ברכה ובקריאת הפתגם היומי מלוח 'היום יום' בו יש לו חיות רבה.

הרב שבתי סלבטיצקי, שליחו של הרבי לאנטוורפן, נשא את המשא המרכזי. בחן ובחיוניות השמורה לו חיבר את הקהל הרב לבשורה שהביאה תורת החסידות לעולם והניע אותם לדבוק באורה הגדול.  

גדול היוצרים והאמנים הישראליים שולי רנד ביצע כמה מניגוני אדמו"ר הזקן וניגוני הרבי, וסחף את המשתתפים אל תוך עולם הנגינה החב"די.

בין ניגון לניגון נשא קטעי מונולוג קצרים ומרתקים. בין היתר סיפר את הסיפור על 'קול ילד בוכה' כמו שרק הוא יודע, וסיכם: "זה מה שחב"ד עושה. הם מאזינים לקולם של תינוקות יהודיים שנשבו ולא מוותרים על אף נשמה. לכן אני מחובר לחב"ד". הקהל הריע.

תוכנית וידאו מרגשת במיוחד הביאה את סיפור קליטת הפליטים מאוקראינה על ידי שליחי ומוסדות חב"ד באשדוד. אפרים קאיקוב, תושב קייב שעם פרוץ המלחמה חייו התהפכו עליו ועל משפחתו, ריגש את המשתתפים כשסיפר כיצד מצא בית חם בקהילת חב"ד בעלייה אשדוד.

בהפקת וידאו נוספת שיתפו כמה מתושבי העיר כיצד הם פועלים ב'מצבע הקהל', בבית, בעבודה ועם השכנים. הרב מרדכי מנשה לאופר, שליח ורב רובע י"א בעיר, הביא את קריאתו של הרבי לכל יהודי לקחת חלק בפעולות המיוחדות לשנת הקהל.  

רגע מיוחד במינו נרשם כאשר המנחה הרב שלומי אלבז, קרא לכל אחד מהנוכחים לקבל על עצמו החלטה טובה ברוח 'הקהל'. על המסך הוצגו אפשרויות שונות, וכל אחד מהמשתתפים בחר את ההחלטה המתאימה לו באמצעות שליחת הודעה למספר ייעודי, וכך הצטברו עשרות פעולות ומבצעים על המסך הגדול.

"זו הפעם הרביעית שבה אנו מקיימים את האירוע במתכונת הנוכחית, והשנה זכינו להצלחה חסרת תקדים בכמות ובאיכות", מסכם הרב שמואל גודמן, מנכ"ל מוסדות חב"ד אשדוד. "בעזרת ה' בקרוב נצא בשורת אירועים ומיזמים נוספים ברוח 'הקהל' וכחלק מתנופת העשייה הברוכה של חב"ד באשדוד".

הפקת הערב נעשתה על ידי השליחה הגב' מלכה לאה גודמן, חברת  M.L. Production.

צילום: מענדי קורנט.



 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.