שניאור דייטש | יום כ' כסלו ה׳תשפ״ג 14.12.2022

רבה של אור יהודה סופד לרב חנונו ז"ל: "חסיד בגופו ונשמתו"

הרב ציון כהן, רב העיר אור יהודה, ספד היום לרב יחזקאל חנונו ז"ל, שהיה מנכ"ל ישיבת חב"ד בעיר ונפטר בדמי-ימיו • "לא בכדי שהלך לעולמו בי"ט כסליו, הוא היה חסיד בגופו ונשמתו"
רבה של אור יהודה סופד לרב חנונו ז
רק לפני שמונה חודשים, בחגיגת י"א ניסן לידידי הישיבה. מימין: רבה של אור יהודה הרב ציון כהן שיחי'. יושב משמאל: הרה"ח ר' יחזקאל חנונו ז"ל (צילום: מנדי קוטלר, COL)

בני משפחה, מכרים, תלמידי ישיבת חב"ד באור יהודה וחסידי חב"ד מבכים את  פטירתו בדמי ימיו של הרה"ח ר' יחזקאל (חזי) חנונו ע"ה - מנכ"ל ישיבות ומוסדות חב''ד באור יהודה ומחשובי אנ"ש בכפר חב''ד וכפר חב"ד ב'.

הרב חנונו התמודד בתקופה האחרונה עם מחלה קשה, בן 58 היה בפטירתו. היה איש חינוך ועסקן ותיק ומוכר בכרם חב''ד. הותיר אחריו את יבדלח"ט רעייתו ו-11 ילדיו.

הרב ציון כהן, רב העיר אור יהודה, ספד היום לרב יחזקאל חנונו ז"ל: "בצער רב התבשרנו על לכתו של חברינו, אחינו, הרב חזי, אישיות מיוחדת במינה, אישיות של מסירות נפש, עסקן ברמ"ח איבריו ושס"ה גידיו שדאג להיטיב עם בניו, אשתו והתלמידים בישיבה. הוא חלק בלתי נפרד מהצמיחה של ישיבות חב"ד באור יהודה. לא בכדי שהלך לעולמו בי"ט כסליו, הוא היה חסיד בגופו ונשמתו".

ממשיך הרב כהן, "הרב יחזקאל חנונו היא איש ציבור ברמ"ח איבריו ושס"ה גידיו. עסקן במובן הכי חיובי שיכול להיות. מסירות נפש עילאית למען הציבור וגם למען המשפחה, כשהוא היה באמצע פגישות, אם אחד הבנים מתקשר, הוא קודם כל שומע מה אשתו והילדים צריכים. זכה לגדל דורות ישרים מבורכים, אחד מהם ראש כולל תורה לשמה. הוא דאג לתלמידי ישיבת חב"ד שהלכה וגדלה, הודות למסירות נפש שלו.

''באור יהודה ראיתי איש לבבי, חסיד חב"ד אמיתי שחושב תמיד איך להגדיל תורה ולהאדירה, בצורה מעוררת השראה, אהבה גדולה שררה בינו לבין ראש הישיבה הרב הנדל ויד ימינו הרב יחיאל פלמן. אבידה גדולה, כואבים ודואבים, לא מעכלים".


הלווייתו של הרה"ח ר' יחזקאל חנונו ז"ל תצא מחר (ה') בשעה 11:00 בבוקר מביתו בכפר חב''ד ב' ותמשיך לעבר הר המנוחות בירושלים, שם ייטמן.

ת.נ.צ.ב.ה.

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
בלתי נתפס
כ"א כסלו ה׳תשפ״ג
הלב לא מכיל
מסרב להאמין
איש מורם מעם
לבבי ואהוב על הבריות
לא אשכח איך תמיד האיר פנים וקיבל כל אחד בסבר פנים יפות
לב נדיר וזך ואישיות מיוחדת… המקום ינחם את כולנו ובעיקר את המשפחה היקרה בתוך שאר אבלי ציון וירושלים
רבי… עד מתי????
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.