שניאור דייטש | יום כ' כסלו ה׳תשפ״ג 14.12.2022

שניאור זלמן פילס נמשה מהים ללא רוח חיים

גופתו של שניאור זלמן פילס בן 27, בן למשפחה חב"דית מבת ים, אותרה היום (רביעי) בתום חיפושים ממושכים, לאחר שנעדר משעות הבוקר כשנכנס לצלול בחוף הילטון בת"א וסירתו נמצאה עם חפציו
שניאור זלמן פילס נמשה מהים ללא רוח חיים
שניאור זלמן פילס ז"ל (באדיבות המשפחה)

גופתו של שניאור זלמן פילס בן 27, בן למשפחה חב"דית מבת ים, אותרה היום (רביעי) בתום חיפושים ממושכים, לאחר שנעדר משעות הבוקר כשנכנס לצלול ולדוג בחוף הילטון בת"א וסירתו נמצאה עם הטלפון שלו וחפציו.

פאראמדיק מד"א עידן שינה סיפר: "הגענו לחוף המרינה בתל אביב, הובילו אותו לסירה של השיטור הימי, ראינו גבר כבן 30 מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק לאחר שנמשה מהים ע"י השוטרים, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

צוותי הצלה בסיוע השיטור הימי החלו בשעות הבוקר המוקדמות בסריקות אחר הנעדר. הסריקות נערכות באמצעות סירת מנוע, רחפן, צוללנים ורכב אמפיבי. בתום הערכת מצב של הכוחות הוחלט לרכז את מאמצי הסריקה בארבע גזרות עיקריות: מהאוויר, על קו החוף, באמצעות כלי שיט ובעזרת צוללי חיפוש והצלה של יחידת להבה.

החיפושים התמקדו בחוף הילטון ובחוף הנפרד הסמוך. הסירה שעמה יצא שניאור זלמן, אותרה בלעדיו בעומק הים, כשעליה חפציו האישיים והטלפון שלו.

"‏חברים יקרים שלי אני צריכה אתכם שתתפללו ותפתחו את השמיים!", כתבה מוקדם יותר אחותו של שניאור. "נודע לי שאח שלי הלך לצלול בים לדוג, והוא נעדר כמה שעות. מצאו את הסירה שלו עם הטלפון והדברים שלו והוא איננו. המשטרה וצוללנים מחפשים אותו בתל אביב. בבקשה תתפללו שימצאו אותו בחיים. שניאור זלמן בן חנה".

האח תומר סיפר: "הוא יצא בסביבות 12:00 בצהריים עם סירה, ובסביבות השעה 19:00 בערב כבר התחילו לחפש אחריו כוחות גדולים של שיטור ימי וצוללנים של זק"א. כל הציוד שלו נמצא, כולל התיק והטלפון. הוא תמיד יוצא לצלול בלבד, וכמה שאמרנו לו שזה לא כדאי - זה לא היה עוזר. אני מקווה שאני טועה ושהוא ייצא פתאום ממקום אחר ולא מהים".

כאמור למרבה היגון, גופתו נמשתה מהמים ולאנשי מד"א לא נותר אלא לקבוע את מותו.

ברוך דיין האמת.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.