חיים זלצמן | יום י"ח כסלו ה׳תשפ״ג 12.12.2022

התוועדות י"ט כסלו סוחפת ומרגשת באודיטוריום של אור עקיבא

כינוס 'הקהל' ענק והתוועדות י"ט כסלו התקיימה באודיטוריום - מרכז המוסיקה באור עקיבא • את ההתוועדות-מופע העביר באופן מיוחד האמן עמית משה והגיטרה שהצליח לרתק את הקהל לסיפור חייו על התקרבותו לרבי ולתורת החסידות ולסחוף אותם בניגוני חב"ד של געגועים ושמחה
התוועדות י

כינוס 'הקהל' ענק והתוועדות י"ט כסלו התקיימה באודיטוריום - מרכז המוסיקה באור עקיבא.
 
השלוחים בעיר מספרים על הצלחה גדולה בהתוועדות המרכזית, כאשר תושבי אור עקיבא מילאו בהמוניהם את האודיטוריום הגדול. "האווירה הייתה חמימה - אפילו שישבו בכיסאות האודיטוריום ולא כרגיל בהתוועדות - הקהל הצטרף לשירה ולבסוף פרץ בריקוד סוער", אמרו. 
 
את ההתוועדות-מופע העביר באופן מיוחד האמן עמית משה והגיטרה שהצליח לרתק את הקהל לסיפור חייו על התקרבותו לרבי ולתורת החסידות ולסחוף אותם בניגוני חב"ד של געגועים ושמחה.
 
כיבדו בנוכחותם ונשאו דברים: השליח ראשי ורב העיר קיסריה הרב אליעזר שמולביץ, רבה של אור עקיבא הרב אליהו אילוז, מ"מ רה"ע מר אלי אנקונינה וסגן רה"ע מר יוסי כדורי.
 
האירוע נערך בשיתוף פעולה של כלל השלוחים באור עקיבא - קיסריה: הרב אליעזר שמולביץ, הרב יואל מן, הרב חיים ליברמן, הרב מענדי שמולביץ, הרב שמואל זלמנוביץ, הרב מענדי סוקניק והרב מנשה שוורץ.
 
באירוע הוצבו דוכנים למכירת ספרי חסידות, דוכן למילוי 'כרטיסי הקהל' (לאחר האירוע התקיימה הגרלה על סט ספרים בין המשתתפים) וכמובן שולחנות ערוכים בכל טוב לחוויית 'התוועדות' מושלמת.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.