יום י"ז כסלו ה׳תשפ״ג 11.12.2022

אשדוד: אדמו"רים וגדולי הרבנים בהתוועדות עם הגרי"ל שפירא

מעמד נדיר באשדוד: מאות מבקשי השם, בראשות אדמו"רי ורבני העיר, הסתופפו יחד להתוועדות ענק לקראת חג החגים עם הגאון החסיד הרב יהודה לייב שפירא שליט"א, אשר שימש 'חוזר' של הרבי. COL עם סיקור ותיעוד נרחב
אשדוד: אדמו
צילומים: יהושע פרוכטר

אדמו"רי ורבני העיר אשדוד הצטרפו למאות מבקשי ה' מהעיר אשר ישבו במוצאי שבת קודש בצוותא חדא בהתוועדות לרגל י"ט כסלו, עם הגאון החסיד הרב יהודה לייב שפירא שליט"א, אשר שימש 'חוזר' של הרבי.

במשך למעלה מארבע שעות הסתופפו ההמונים בצפיפות לשמוע דברי חסידות והתעוררות מפי הגרי"ל שפירא אשר ביאר בטוב טעם את נחיצות לימוד תורת החסידות, המהווה הדרך לקיום מצוות ידיעת ה', כך שגם השכל יאמין ויתחבר בהבנתו הוא לאמונה הטהורה של 'אין עוד מלבדו'.

עם תחילת ההתוועדות הגיעו למקום השליח הראשי של הרבי לאשדוד, הרב שניאור זלמן גודמן ועמו השליח ורב רובע י"א ורב קהילת חב"ד בעיר הגה"ח הרב מרדכי מנשה לאופר אשר הגיעו גם הם להאזין לרב שפירא ולכבד את ההתוועדות בנוכחותם.

את המעמד כיבדו בהשתפותם כ"ק האדמו"ר מפיטסבורג שליט"א, הגאון החסיד הרב שמואל דוד הכהן גרוס שליט"א - רב קהילת גור באשדוד, הגאון החסיד הרב חיים פסח הורביץ שליט"א - רב קהילת בעלזא אשדוד, הגאון הרב חיים קלמנוביץ שליט"א - יו"ר וועדת העירובין הארצית ומרבני אשדוד, הגאון החסיד הרב יצחק אהרן הכהן ישראלי שליט"א - רב קהילת צאנז באשדוד והגאון החסיד הרב שלמה שארף שליט"א - מו"ץ חסידי ויז'ניץ אשדוד.

במשך שעות ארוכות ישבו הרבנים שליט"א בשולחן הכבוד והשתתפו בהתוועדות, ובמהלכה אף השמיעו דברי ברכה והתעוררות.

האדמו"ר מפיטסבורג קיבל את הגרי"ל שפירא, ה'חוזר' של הרבי, בברכת ברוכים הבאים וביאר את עניין 'דולה ומשקה מתורת רבו' כשהוא מוסיף בדברי תורה וסיפורי פלא.

בהמשך לביאור שהשמיע הגרי"ל שפירא משיחת הרבי בעניין 'רואים את הקולות' ופעולת לימוד החסידות על הלומד - אשר ענייני אלקות יהיו אצלו מוחשיים כמות שראה אותם, דיבר רב חסידי גור, הגרש"ד גרוס, במעלת ראיית צדיק, כאשר הוא חוזר אמרות טהורות ומספר על קדושתו של הרבי זי"ע, אשר רק ראייתו פעלה הרהורי תשובה.

רב חסידי בעלזא הגרח"פ הורביץ סיפר סיפור נורא על פעולת הרבי.

הקהל הגדול שתה בצמא את הדברים ונשאר לקבל עוד ועוד טללי תחיה מפיו של הרב שפירא עד השעות הקטנות של הלילה, כאשר הרב שפירא חותם את דבריו בביאור חשבון הנפש שכל אחד צריך לערוך עם עצמו ביודעו שבהיותו יהודי שלומד תורה ובהוספת לימוד החסידות, הרי כל הנהגה שלו משפיעה על כל העולם כולו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.