| יום י"ד כסלו ה׳תשפ״ג 08.12.2022

ארגון 'ליבי ער' מציין את ראש השנה לחסידות

בכינוס מיוחד במעונו של המשפיע הרב מענדל ווכטער, הושקה תכנית הלימוד המיוחדת בארגון 'ליבי ער' לקראת חג הגאולה.
ארגון 'ליבי ער' מציין את ראש השנה לחסידות

צפו בוידאו:


בוועידה מיוחדת במעונו של המשפיע החסידי ר' מענדל וועכטער שליט"א, ציינו שלוחי 'ליבי ער' את המשך המהפיכה החסידית ביתר שאת ועוז, בתכנית לימוד והתוועדויות מיוחדת בה ישתתפו מאות בני הישיבות בבני ברק, המשתתפים בתוכניות הפצת המעיינות של ארגון 'ליבי ער'.

את ראש השנה לחסידות מציינים ב'ליבי ער' כפשוטו: ראש השנה... היום הקובע כמה ועד היכן תשפיע מהפיכת החסידות על מאות ואלפי בני הישיבות.

משך השנה כולה פעילי הארגון פועלים להחדיר את הקאך והחיות של אור החסידות, בתוככי עולם הישיבות החסידיות והליטאיות המובילות בבני ברק.

הבלתי יאומן מתרחש. בפעילות אינטנסיבית ובהדרכת המשפיעים רבני ונשיאי הארגון, עד מהרה המאמצים נותנים פירות... בחור ועוד בחור, משנים את גישתם, מאירים את נשמתם, ומקשרים את נר"נ אברי נפשם לרבי ולתורת החסידות. התקשרות, שליחות, ו'מבצעים', הופכים ממושגים מנוכרים וזרים, ומחלחלים אל תוך היכלי התורה.

בימים אלו יוצאים בארגון בתוכנית לימוד והתוועדויות ההופכת את ימי חג הגאולה לימים ספוגים ב'קאך' ואור וחיות הנפש המשאירים חותם בלב הבחורים ימים רבים. כשבד בבד מושקת בימים אלו מגבית חירום לטובת החזקת המסגרות המאפשרות את הקביעות היומית את השיעורים השבועיים, ושלל הפעילויות וההתוועדויות – הדלק המניע את הפצת המעינות בלב עולם הישיבות.

בראש המגבית צועדים מאות התלמידים בוגרי התכנית שכבר האירו על חייהם מאורה של חסידות, וכעת פעילים למען האחרים שעוד לא זכו. כך לקחו על עצמם בוגרי התכנית סכומים נכבדים כדי לאפשר לעוד ועוד בחורים ליאור מאור החיים. מתוך שמחת הגאולה, על גאולתנו ופדות נפשנו, זוכים השותפים לפעילות קודש זו להוציא ולצאת מן המיצר אל המרחב, בגשמיות ורוחניות!

לשותפות אמת בשאיפת רבינו הזקן בעל הגאולה, וללקיחת הזכות בהפיכת עולמו של בחור, שיאיר את חייו ונפשו באור החסידות וההתקשרות לרבי, לחצו כאן!

>>לתרומה מקוונת לחץ כאן<<

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.