מערכת COL | יום כ"ב אלול ה׳תשס״ה 26.09.2005

בית התבשיל נבחר שוב כ"איש השנה"

תושבי צפת הביעו פעם נוספת את הערכתם הגדולה לפעילות בית התבשיל "אשל בנימין צפת" של כולל חב"ד בראשותו של הרב שלום דוכמן. ערב ראש השנה תשס"ו בחרו תושבי צפת את בית התבשיל ל"איש השנה בתחום ההתנדבות" בעיתון המקומי של צפת "חדש בגליל". בחירה זו מצטרפת לבחירתו של בית התבשיל ומנהלו הרב זאב קרומבי ע"י חברי מועצת העיר והתושבים כ"יקיר צפת לשנת תשס"ה", ולבחירתו של הרב קרומבי כ"איש השנה של העיר צפת" ע"י מאזיני הרדיו האזורי, "רדיו קול רגע", על "תרומתו לנזקקים וחלשים בקהילה והפעלת בית תמחוי".
בית התבשיל נבחר שוב כ
בנימוק להענקת התואר לבית התבשיל נכתב: לפני מספר שבועות נחנך ביוזמתו של זוכה יקיר צפת לשנת 2005, הרב קרומבי, מרכז הפצה לוגיסטי ובית אריזה לחלוקת ארוחות חמות לקשישים ונצרכים. המרכז הוקם העקבות פעילות משותפת של מספר שנים של בית התבשיל "אשל בנימין צפת" בראשותו של הרב קרומבי והצבא, לחלוקת ארוחות חמות לקשישים תושבי צפת.

שיתוף הפעולה בין צה"ל לרב קרומבי לא הפתיע את אלה שמכירים את פועלו של הרב בדאגה לרעבים, נזקקים, חלשים וקשישים.

המרכז, שמיקומו נמצא בהר כנען, ומופעל כמו יתר פעילותיו של הרב קרומבי, ע"י מתנדבים, דואג שאותם מתנדבים יארזו מידי יום את האוכל שמגיע מבסיס פיקוד הצפון, ומאולמות השמחות בצפת, ומשם הוא מופץ ברכבים לבתיהם של קשישים ונצרכים אחרים.

פתיחת מרכז ההפצה התאפשרה תודות לכך שהרב קרומבי הצליח להשיג תרומה נדיבה של משפחת פריד מורג'יניה. לאור המצב הכלכלי הקשה, שבתקופה האחרונה רק העצים, הפך בית התבשיל, הממוקם במרכז העיר למקום מפגש פופולרי אצל רבים.

מתנדבי בית התבשיל לא בודקים את מצבו הכלכלי של זה או אחר, ומאפשרים ליהנות מהארוחות במקום לכל מי שחפץ לאכול.

"אני לא יודע מה הייתי עושה, אם לא היה בית התבשיל בצפת", סיפר לכתבינו קשיש המרבה להגיע למקום בקביעות. אצל משפחת קרומבי הנרגשים כל פעם מחדש מחשיבות פעילותם, מבטיחים להמשיך לסייע להאכלת קשישים ונזקקים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.