מערכת COL | יום י"ג כסלו ה׳תשפ״ג 07.12.2022

יום יום חסידי: חודש חשוון עמוס מבצעים ופעולות בת"ת בחדרה

בתלמוד תורה חב"ד בחדרה מסכמים את חודש חשוון עם שורה של מבצעים ופעילויות חסידיות שהתקיימו לאורך ימי החודש עבור התלמידים. COL עם סיקור נרחב וגלריית תמונות
יום יום חסידי: חודש חשוון עמוס מבצעים ופעולות בת
תמונות: באדיבות המצלם

את חודש חשוון פתחו בתלמוד תורה חב"ד בחדרה במבצע חסידי לרגל יום הבחירות, בו כל תלמיד התבקש למלא דף משימות לפי שכבת גיל, כשבראש המשימות עמדה משימת הבונוס - להניח תפילין לכמה שיותר יהודים. רוב תלמידי התלמוד תורה הגישו את דף המשימות מלא וחתום וקיבלו על כך כהוקרה פיצה ללא הגרלה.

כשהגיע יומא דפגרא כ' מר-חשוון ציינו בת"ת את היום המיוחד ביום עמוס בתוכן חוויתי, חסידי ופעילויות מיוחדות. בתחילת היום למדו התלמידים בכיתות חומר לימודים בנושא היום מתוך חוברת לימודים משעשעת בה למדו על פועלו של הרבי הרש"ב.
לאחר מכן נכנסו התלמידים לחידון קליקרים מהנה ותחרותי על החומר הנלמד.

תלמידי כיתה ח' זכו לקיים את המנהג, לנסוע בכ' מר-חשוון לישיבת 'תומכי תמימים' חב"ד שהרבי הרש"ב ייסד לפני מאות שנים.

התלמידים נסעו לבית המדרש של ישיבת נתניה ללימוד משותף בחברותות, יחד עם מחנך הכיתה הרב דוד וייס.

כל הפעילויות והמבצעים השנה עוברים סביב הנושא השנתי - "הקהל". בין הפעולות הרבות סביב נושא זה מתקיים מידי יום "כינוס הקהל" המכונה 'הפסקת חסידית' מיוחדת לכלל תלמידי התלמוד, הכינוסים מאורגנים ע"י התלמידים עצמם בעידוד ובחיזוק של הצוות. כל תלמיד שמשתתף בכינוסי הקהל מקבל שובר מיוחד לרכישה בקיוסק שנמצא בשטח הת"ת.

לקראת סיום החודש בהקשר עם כינוס השלוחים העולמי התקיים במבצע רחב. כל כיתה ייצגה מדינה אחרת בעולם, מטרתה של כל כיתה היא למלא אחר משימות ולהכניס תוכן, אווירה וחיות הקשורה למדינה אותה הם מייצגים. המשימות כללו: קישוט כיתתי, הכנת מוצגים, הצגה, ראיון עם שליח מהמדינה שלהם, הכנת תעודת זהות חסידית על המדינה וכתיבת תוכן חסידי הקשור לשליחות במדינה שלהם. חבר שופטים מהת"ת עברו בכיתות מידי יום והוסיפו ניקוד על כל משימה שבוצעה.

בסיום המבצע נערך כינוס השלוחים מפואר לראשונה  בנוכחות כל תלמידי הת"ת יחד במקום אחד. את הכינוס פתח מנהל הת"ת עם סיפור בעל מסר מיוחד לת"ת בנושא השליחות, והרחיב על חשיבות היום המיוחד בו נמצאים עכשיו י' בכסלו - חג הגאולה של אדמו"ר רבי דוב בער (המכונה אדמו"ר האמצעי), שהוא הרבי השני בשולשלת חסידות חב"ד.

בסיום דבריו הזמין המנהל את שליח הרבי לעיר חדרה ויו"ר המוסדות הרב יוחנן בוטמן להגיד לתלמידים דברי ברכה ומסר מיוחד כשליח של הרבי. 

לאחר מכן השליח הרב מוטי גרוזמן שליח הרבי בעיר הדגיש את הנקודה שכל תלמיד כחייל בצבא ה' הוא שליח בכל זמן ובכל מקום שם הוא נמצא, הוא מייצג את ה' בכל דבר. 

לקראת סיום הכינוס הוזמן נציג התלמידים - החייל בצ"ה אלישע פיש מכיתה ה' שחזר לא מזמן מכינוס השלוחים העולמי סיפר סיפור מיוחד בנושא השליחות ומה המסר שהוא מוציא מהסיפור. 

ממש בסיום הכינוס אחרי שירה וריקודים הוכרזו שלושת הזוכים הגדולים ב'מבצע שליחות'. במקום השלישי כיתה ח', במקום השני כיתה ב' ובמקום הראשון כיתה ה'. 

צפו בגלריית תמונות רחבה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.