צבי סופר | יום י"ב כסלו ה׳תשפ״ג 06.12.2022

בירושלים חגגו: כנס 'הקהל' וברוכים הבאים לשלוחי הרבי

במוצ"ש ויצא, בליל חג הגאולה י' כסלו, התכנסו באולמי גוטניק בירושלים שלוחי הרבי בירושלים יחד עם ידידי בתי חב"ד בעיר • המשתתפים הסבו לסעודת מלווה מלכה והתוועדות ברוכים הבאים לשלוחים השבים מכינוס השלוחים שעמדה בסימן "הקהל"
בירושלים חגגו: כנס 'הקהל' וברוכים הבאים לשלוחי הרבי
צילום: צילום יחיאל גורפיין ויוסף כהן

במוצ"ש ויצא, בליל חג הגאולה י' כסלו, התכנסו באולמי גוטניק בירושלים, שלוחי הרבי בירושלים יחד עם ידידי בתי חב"ד בעיר לסעודת מלווה מלכה והתוועדות ברוכים הבאים לשלוחים השבים מכינוס השלוחים שעמדה בסימן "הקהל".

במהלך הערב חתמו למעלה מ-500 המשתתפים על פ"נ כללי ועל כרטיס הקהל. בין החותמים על הכרטיס נערכה הגרלה על כרטיס טיסה לחצרות קדשנו.

את האירוע הנחה שליח הרבי לתחנת הרכבת בירושלים "יצחק נבון", הרב ישעיהו וייס. השליח הרב ש"ב מרזל פתח והסביר את מעלת השנה ואת מטרת הכינוס.

בקריאת פרקי התהלים של הרבי והרבנית כובדו השליח המסור, נציג חב"ד בעיריית ירושלים הרב יעקב הלפרין, ושליח הרבי למקום הרב לוי לאטר. בקריאת מכתבו של הרבי למשתתפי התוועדויות י"ט כסלו כובד שליח הרבי לשכונת גבעת מרדכי הרב יעקב סלונים.

המשתתפים צפו במראות קודש מהרבי בשיחות על שנת הקהל ונשאבו לאווירה ע"י המנגנים - ר' אלאור וולנר והזמרים ר' יהודה פרידמן והת' גד שלום. הרב שניאור אשכנזי כובד לשאת את המשא המרכזי בעומדו על הנקודה, שבשנת הקהל, כל יהודי הוא המלך שעליו חלה מצוות הקהל.

הרב יחיאל לויטנסקי מסומי, אוקראינה, עורר על חיבור מבצע חנוכה עם מבצע הקהל השנה, וקרא לציבור לאתר את יהודי אוקראינה שבסביבתם ולקרב אותם ליהדות וחסידות ע"י אור החנוכה.

האירוע נחתם בהתוועדות חסידית אל תוך הלילה עם הרב מנחם דוברוסקין ממגדל העמק וישמש כמקור פעילות הקהל בירושלים לכל השנה הקרובה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.