מערכת COL | יום י"א כסלו ה׳תשפ״ג 05.12.2022

בעקבות הודעה אחת: כ-14,000 איש העבירו את שמותיהם לרבי

זו הייתה החלטה ספונטאנית, לפני הנסיעה לכינוס השלוחים העולמי: הודעה ששיגר שליח הרבי בשכונת מרום ראשון בראשון לציון לכמעט מאה אלף איש ברשימת תפוצה שמפעיל, במסגרת פרויקט "מכתב יומי" של מכון "אור החסידות", גרמה לכ-14 אלף יהודים להעביר את שמם לתפילה באוהל הרבי
בעקבות הודעה אחת: כ-14,000 איש העבירו את שמותיהם לרבי
הרב ברוק ליד האוהל

הרב לוי ברוק, שליח הרבי בשכונת מרום ראשון בראשון לציון, העביר בתקופת שהותו האחרונה אצל הרבי, סמוך לימי כינוס השלוחים העולמי שהתקיים לא מכבר, שמות של כ-14 אלף יהודים מכל העולם אל אוהל הרבי.

זה קרה בעקבות הודעה אחת ששיגר בתפוצת ענק לרבבות יהודים, במסגרת פרויקט "מכתב יומי" שמפעיל.

"בנוסף לשליחותי בשכונת מרום ראשון בראשון לציון, אני זוכה לעסוק בעניני הפצת תורת הרבי על ידי "אור החסידות" בארץ הקודש", מספר הרב ברוק.

"מכתב יומי" הוא בין הפרויקטים שנוספו בשנים האחרונות, ונוחל הצלחה כמותית ואיכותית. 100,000 אנשים ונשים מכל החוגים נחשפים ברשת החברתית מדי יום למכתב של הרבי והדרכה רלוונטית לחיים. בלה"ק, וגם באנגלית רוסית וצרפתית.

"כמו אלפי שלוחים בכל רחבי העולם, שלחתי שבוע לפני שנסעתי לרבי לכינוס השלוחים הודעה לתושבי השכונה שישלחו בקשת ברכה באהל הק', וב"ה מאות שמות צורפו. "בערב הכינוס ניצנצה המחשבה להעתיק זאת גם לעשרות האלפים הנמצאים בקבוצות 'מכתב יומי'".

מה שקרה אחר כך היה בלתי נתפס. "כל דקה הגיעו עשרות בקשות לברכה, אנשים שפכו את הלב, ותוך יממה הגיעו 14,000 שמות לברכה. מדובר על מספר אנשים כ"כ מגוון ורב, בהיקף עצום ממש".

הרב ברוק מתאר: "זכות גדולה היתה לקרוא את כלל השמות, במשך שעות רבות בקור הניו יורקי.

"ומכאן קריאה לכל מי שיש לו חיבור כלשהו עם ציבור גדול, הן בפעולות של הפצת יהדות או בהפצת המעיינות וכדומה - חברו יהודים לרבי! בהודעה אחת - מחברים עשרות אלפים, והלא דבר הוא".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.