מנדי ברגר | יום י' כסלו ה׳תשפ״ג 04.12.2022

השליחה נלחמת על חייה: המשפחה מבקשת להוסיף במצוות

משפחתם של הרב אשר והניה פדרמן - שלוחי חב״ד באיי הבתולה, ששכלו בשבוע שעבר את בתם, התינוקת שטערני פדרמן ע"ה בת ה-4 חודשים שטבעה למוות, ואם המשפחה - השליחה, נלחמת כעת על חייה בבית רפואה ג׳קסון ממוריאל במיאמי שבפלורידה, במסר לחסידי חב"ד בארץ ובעולם, וכן לכל יהודי בתבל
השליחה נלחמת על חייה: המשפחה מבקשת להוסיף במצוות

משפחתם של הרב אשר והניה פדרמן שלוחי חב״ד באיי הבתולה, ששכלו בשבוע שעבר את בתם, התינוקת שטערני פדרמן ע"ה בת ה-4 חודשים שטבעה למוות, ואם המשפחה - השליחה (לבית שמוטקין)נלחמת כעת על חייה בבית רפואה ג׳קסון ממוריאל במיאמי שבפלורידה, במסר לחסידי חב"ד בארץ ובעולם, וכן לכל יהודי בתבל. 
 
"בשם הניה היקרה ומשפחתה, אנחנו מודים לכם מקרב לב על החיבוק החם שעטפתם אותנו, עם אהבה, מעשים טובים ומצוות, לימוד תורה, אמונה, איחולים ותמיכה כלכלית. ליבנו נשבר מאובדנה של שטרני היקרה, התינוקת של הניה, שהובאה למנוחות בסוף השבוע שעבר".
 
וכך הם כותבים בפנייתם:

הרבי אמר שוב ושוב על הכוח האינסופי שאלוקים נתן לנו, להפוך את האתגרים האפלים ביותר לטובה ולעוצמה חיובית. הכוח הגדול ביותר של העם היהודי, הדגיש, היא האמונה, והאמונה יכולה לשנות את העולם.

ברוח זו, אנו מבקשים בבקשה להמשיך להתפלל על הניה בת ברכה דבורה לאה, ולחשוב על החלטה טובה בכל תחום יהודי, אישי או קהילתי, בתורה, תפילה ומעשים טובים. (בזמן האחרון, הניה עסקה רבות בהתלהבות בחינוך יהודי ובמפגשי ׳הקהל׳). 

לכבודה של הניה ולזכות החלמתה המלאה, אנחנו מציעים לכם כמה רעיונות לקבל החלטה טובה:

1. מפגש משפחתי, קהילתי או קבוצתי, "הקהל" - chabad.org/748725 כדי לומר רעיון תורני, סיפור יהודי ומילה מעודדת. אם המפגש ביום חול, רצוי לתת גם צדקה במפגש. 

2. הוספה בתחום החינוך היהודי, כדי לעזור לילדים או לילדות לקבל חינוך יהודי.

3. לימוד תורה. (ניתן לבחור משהו מאתר זה: chabad.org/548233).

4. נשים וילדות יהודיות: להדליק נרות שבת לזכותה של הניה שמונה עשרה דקות לפני השקיעה ביום שישי. אם אפשר, גם לתת כמה מטבעות לצדקה לפני ההדלקה. ובבקשה: נסו להשפיע על אחרים להצטרף גם למצווה היפה הזו!
 
בני משפחתה מספרים, כי "בדרך כלל, האדם הראשון שהיה מנחה את תפילות התהילים, מארגן את מפגשי הילדים ומציע לעזור, היא הניה עצמה. אין ספק שהמצוות למענה מעניקות לה שמחה וימשיכו להזיז הרים כדי לגרום להחלמתה המלאה והמהירה".
 
כמו כן הם מבקשים שבתפילותכם תזכירו גם את בעלה, הרב אשר יעקב בן חדווה, וכל אחד מילדיו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.