COL | יום ז' כסלו ה׳תשפ״ג 01.12.2022

היערכות למאות אלפי חוגגים: הכנות שיא בבתי חב"ד בישראל

למעלה מאלף שלוחי הרבי נערכים בימים אלו לקראת התוועדויות ענק לרגל חג הגאולה י"ט כסלו | בהתוועדויות צפויים להשתתף מאות אלפי חוגגים, מכל החוגים, העדות והחצרות - ממטולה ועד אילת | ב'צעירי אגודת חב"ד' עמלים להעניק את מיטב הכלים לבתי חב"ד על מנת למקסם את ההתוועדויות הגדולות 
היערכות למאות אלפי חוגגים: הכנות שיא בבתי חב

למעלה מאלף שלוחי הרבי בכל רחבי הארץ נמצאים בימים אלו בהכנות קדחתניות לקראת התוועדויות גדולות וחגיגיות לרגל י"ט כסלו, חג הגאולה של כ"ק אדמו"ר הזקן נ"ע. 

בהתוועדויות צפויים להשתתף מאות אלפי חוגגים, מכל החוגים, העדות והחצרות - ממטולה ועד אילת. השלוחים משקיעים מאמצים רבים בארגון ההתוועדויות, בשילוב מרצים ייחודיים ואמנים מוזיקליים חסידיים. בעומדנו בשנת 'הקהל', ישנה התעוררות מוגברת בין שלוחי הרבי, להעצים את קהל המשתתפים. 

ב'צעירי אגודת חב"ד' עמלים להעניק את מיטב הכלים לבתי חב"ד על מנת למקסם את ההתוועדויות הגדולות, בשמן נקשרו סגולות מיוחדות, כפי שאמר בעל הגאולה בעצמו: "מי שישמח בשמחתי (=שמחת גאולת י"ט כסלו) - אוציאנו מן המצר אל המרחב". 

בצעירי חב"ד השיקו תכנית מולטימדיה בנושא 'התניא', להקרנה בהתוועדויות. בין היתר, בתכנית: "כך הדפסתי את התניא במקומות הרוחים ביותר - סיפורו המרתק של הצלם מאיר אלפסי". ועוד: סיפור לידתו של ספר התניא, מוגש על ידי השליח והמרצה הרב שמואל רסקין, וכן תיעוד מרתק של אישים מוכרים שמספרים איך ספר התניא שינה את חייהם. 

בנוסף, לרגל חג הגאולה: ספר תניא קטן ומהודר - מהדורת צעירי חב"ד, מארז מגנטי העצמה - מבוססים על פי תורת החסידות, חוברת 'לגלות את האור הפנימי', משחק 'תניא בריבועים' על ערכים מהתניא, תקליטור וידאו ובו הרבי מדבר על י"ט כסלו, ועוד. 

בין שלל המזכרות המקוריות, גם כתי"ק אדמו"ר הזקן מתיק החקירה בהסברת דרכי החסידות. 

כמו כן, לרגל חג הגאולה, הושק גיליון מרהיב של 'נשמה', ובו שלל תכנים מרתקים הקשורים בחג הגאולה י"ט כסלו, מוגשים בשפה מותאמים ובגרפיקה מרהיבת עין. 

"משנה לשנה", אומר יו"ר צעירי חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב, "אנחנו רואים במוחש את התממשות דבריו של בעל הגאולה ש'זה היום יוקבע למועד תמידי בישראל, אשר בו יתגדל ויתקדש שמיה רבא, ויתעוררו אלפי לבבות בישראל בתשובה ועבודה שבלב'. זוכים שלוחי הרבי לעורר מאות אלפים מבני ישראל ביום סגולי ובוודאי יביאו למימוש הנבואה - 'אימתי קאתי מר? לכשיפוצו מעיינותיך חוצה' תיכף ומיד ממש".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.