צבי סופר | יום ו' כסלו ה׳תשפ״ג 30.11.2022

ועדת שמות בעיריית לוד החליטה: "רחוב הרבי מליובאוויטש"

אבן דרך היסטורית בלוד: ועדת שמות בעיריית לוד, בראשות ראש העיר, עו"ד יאיר רביבו, אישרה היום לשנות את שמו של מחצית מרחוב הצנחנים המוביל לכניסה וליציאה משיכון חב"ד הוותיק, ומעתה ייקרא ״רחוב הרבי מליובאוויטש״
 ועדת שמות בעיריית לוד החליטה:
מימין, מקווקו באדום: החלק המאושר ע"ש הרבי

ועדת שמות בעיריית לוד, בראשות ראש העיר, עו"ד יאיר רביבו, אישרה היום לשנות את שמו של מחצית מרחוב הצנחנים המוביל לכניסה וליציאה משיכון חב"ד הוותיק, ומעתה ייקרא ״רחוב הרבי מליובאוויטש״. 

בוועד קהילת חב"ד מציינים, כי רחוב זה מתוכנן להיות הרחוב המרכזי של מוסדות חב"ד החדשים המתוכננים להיבנות בשנים הקרובות בשטח ״עמל״, ושינוי השם הוא חלק מחשיבה ותכנון צופה פני עתיד להתפתחות הקהילה.

ועד הקהילה הודה לראש העיר, עו"ד יאיר רביבו וסגנו יוסי הרוש שהובילו את אישור קריאת שם הרחוב מול כל הגורמים הרלוונטיים ועמלים על מיזמים נוספים שבקרוב יפורסמו לציבור.

סגן ראש העיר, יוסי הרוש: "עמלנו רבות בכדי שנוכל לשנות שם מחצית הרחוב ולאפשר לקהילת חב"ד לקרוא שם ברחוב כה דימני לקהילה, על-שמו של הרבי מליובאוויטש. ב"ה שהיוזמה עברה את וועדת שמות ובע"ה בקרוב ייערך טקס קריאת שם הרחוב, במעמד רב הקהילה – הרב ברוך בועז יורקוביץ. אני מודה לר' שמוליק בורקיס על היוזמה בשיתוף עם כלל חברי הוועד".  

ראש העיר, עו"ד יאיר ציין, כי "בתחילה היה תכנון לקרוא לרחוב סמוך ואחר ע"ש הרבי מליובאוויטש, אך בשל בקשות של ועד הקהילה וההסבר על חשיבות קריאת הרחוב – נעתרנו לבקשה והיום ב"ה וועדת בשמות בראשותי החליטה על שינוי חצי רחוב הצנחנים – לזכרו של הרבי, לתפארת קהילת חב"ד בעירנו".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.