









שליח, זו ה"חזקה" שתמנף לך את בית חב"ד!

לקראת חג החנוכה הקרב יצאו לדרך אי"ה ימי הנתינה העולמיים של בתי חב"ד, שאותם יזמה ומובילה זו השנה השלישית ברציפות חברת צ'רידי. בקמפיין העולמי שהפך למודל להצלחה, משתתפים בכל שנה מאות שלוחים הנהנים מכוחם של ההמונים לא רק בצד התורם אלא גם בצד המתרים: קמפיין רב עוצמה, יותר ממאה אלף תורמים ועשרות מיליוני דולרים שנאספים תוך ימים ספורים.
בקמפיין שיעמוד השנה בסימן "שנת הקהל" יירתמו שותפים מעשרות מדינות, אנשים נשים וטף ממעגלי הידידים. בתי חב"ד הלוקחים חלק בקמפיין נהנים ממענקים בגובה של אלפי דולרים (בהתאם לסכומים שאותם מגייסים) ומשתתפים בהגרלות על פרסים כספיים גדולים.
"זוהי הזדמנות של פעם בשנה לשליח, לגייס סכומי כסף גדולים בעלות סמלית בלבד!" מספרים לנו בצוות צ'רידי. החברה מעמידה לטובת השלוחים המעוניינים בכך גם מנהלי קמפיינים מקצועיים שמעניקים להם ליווי צמוד, זאת לצד הפלטפורמה המובילה בעולם גיוס הכספים.
"בקמפיין העולמי מתגלגלים לא רק מופתים אלא גם הרבה כספים שמשמשים להגדלת הפעילות. הסיפורים לא מפסיקים להגיע: שליח שהיה זקוק לסכום כסף גדול וב"ה זכה באחת ההגרלות בדיוק בסכום שהיה חסר לו; שליח שהחליט להצטרף ממש ביממה האחרונה וגייס סכום גבוה במיוחד ועוד ועוד".
