| יום ו' כסלו ה׳תשפ״ג 30.11.2022

שליח, זו ה"חזקה" שתמנף לך את בית חב"ד!

לקראת חג החנוכה הקרב יצאו לדרך אי"ה ימי הנתינה העולמיים של בתי חב"ד, שאותם יזמה ומובילה זו השנה השלישית ברציפות חברת צ'רידי.
שליח, זו ה

לקראת חג החנוכה הקרב יצאו לדרך אי"ה ימי הנתינה העולמיים של בתי חב"ד, שאותם יזמה ומובילה זו השנה השלישית ברציפות חברת צ'רידי. בקמפיין העולמי שהפך למודל להצלחה, משתתפים בכל שנה מאות שלוחים הנהנים מכוחם של ההמונים לא רק בצד התורם אלא גם בצד המתרים: קמפיין רב עוצמה, יותר ממאה אלף תורמים ועשרות מיליוני דולרים שנאספים תוך ימים ספורים.

בקמפיין שיעמוד השנה בסימן "שנת הקהל" יירתמו שותפים מעשרות מדינות, אנשים נשים וטף ממעגלי הידידים. בתי חב"ד הלוקחים חלק בקמפיין נהנים ממענקים בגובה של אלפי דולרים (בהתאם לסכומים שאותם מגייסים) ומשתתפים בהגרלות על פרסים כספיים גדולים.

"זוהי הזדמנות של פעם בשנה לשליח, לגייס סכומי כסף גדולים בעלות סמלית בלבד!" מספרים לנו בצוות צ'רידי. החברה מעמידה לטובת השלוחים המעוניינים בכך גם מנהלי קמפיינים מקצועיים שמעניקים להם ליווי צמוד, זאת לצד הפלטפורמה המובילה בעולם גיוס הכספים.

"בקמפיין העולמי מתגלגלים לא רק מופתים אלא גם הרבה כספים שמשמשים להגדלת הפעילות. הסיפורים לא מפסיקים להגיע: שליח שהיה זקוק לסכום כסף גדול וב"ה זכה באחת ההגרלות בדיוק בסכום שהיה חסר לו; שליח שהחליט להצטרף ממש ביממה האחרונה וגייס סכום גבוה במיוחד ועוד ועוד".

עשרות שלוחים נרשמים מדי יום לקמפיין בעמוד הפרויקט >>

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.