צבי סופר | יום ה' כסלו ה׳תשפ״ג 29.11.2022

"מועדוני חב"ד" נפתחו בעיר שדרות וזוכים להצלחה

מאות מילדי שדרות משתתפים מידי שבוע ב"מועדוני חב"ד" שנפתחו בעיר הדרומית וזוכים להצלחה. המועדונים החלו ביוזמתו ופעילותו של הת' לוי פיזם – בנו של השליח הראשי בעיר ורב הקהילה הרב משה-זאב פיזם

מאות מילדי שדרות משתתפים מידי שבוע ב"מועדוני חב"ד" שנפתחים בעוד ועוד שכונות בעיר וזוכים לביקוש רב בעקבות ההשקעה הגדולה בהם.

הילדים והילדות שנוטלים חלק בפעילות – מגילאי גן ועד בר/בת מצווה – נהנים מתכנית מגוונת ועשירה וגם ממתקים והגרלות על פרסים יקרי ערך.

המועדונים החלו ביוזמתו ופעילותו של הת' לוי פיזם – בנו של השליח הראשי בעיר ורב הקהילה הרב משה-זאב פיזם. המוקד המרכזי מתקיים מידי יום שני בבית חב"ד המרכזי "770" ברחוב חטיבת גבעתי בעיר, בהשתתפות כ-80 ילדים מידי שבוע. הם מגיעים עם הוריהם ולומדים - אבות עם הבנים ואמהות עם הבנות. הפעילות זוכה לליווי צמוד של אנשי חינוך בכירים והיא זוכה להערכה ופופולאריות רבה. הילדים ממלאים טבלאות על מצוות ומעשים טובים  צוברים נקודות ותמורתם קונים פרסים "בחנות" המיוחדת של התכנית.

לפני כמה חודשים נפתח סניף חדש של "מועדון חב"ד" לילדי שדרות בבית הכנסת "היכל רבינו יורם" בשכונת נאות שקמה, שם מפעיל ר' מנדי ריזל את סניף בית חב"ד המקומי.

עשרות ילדים משתתפים מידי שבוע בפעילות הזו, שמתקיימת בסגנון  חווייתי. הפעילות בנאות שקמה זוכה גם היא להצלחה רבה והילדים נהנים מלימוד חוויתי על פרשת השבוע וסיפור מרתק.

מיד לאחר החגים נפתח סניף נוסף של "מועדון חב"ד" בשכונה החדשה "שדרות בפארק". הפעילות מתקיימת מידי יום רביעי וגם היא זוכה להצלחה רבה. הפעילות ב"שדרות בפארק" זהה לזו המתקיימת ב"נאות שקמה".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.