יוסף ברגר | יום ה' כסלו ה׳תשפ״ג 29.11.2022

צעירה נפצעה קשה בפיגוע דריסה בבנימין, המחבל חוסל בירי

צעירה כבת 20 נפצעה באורח קשה בפיגוע דריסה בכביש 60 סמוך ליישוב כוכב יעקב בבנימין. המחבל חוסל במקום • למחבל ראני אבו-עלי היה רישיון תעסוקה באריאל  
צעירה נפצעה קשה בפיגוע דריסה בבנימין, המחבל חוסל בירי
רכבו של המחבל (צילום: דוברות בנימין)

צעירה כבת 20 נפצעה באורח קשה בפיגוע דריסה בכביש 60 סמוך ליישוב כוכב יעקב בבנימין. המחבל חוסל במקום, כוחות צה"ל מבצעים סריקות במרחב. צוות מד"א פינה את הצעירה לבית הרפואה 'שערי צדק' בירושלים.

על פי תחקיר ראשוני, המחבל דרס את הצעירה ונמלט לכיוון עופרה, שם זיהה מחסום משטרתי שנפרס כדי לתפוס אותו, עשה פרסה ונמלט לכיוון גבעת אסף. השוטרים ניהלו אחריו מרדף, שבסיומו ירו בו באמצע כביש סואן וחיסלו אותו. בתיעוד נשמעים יריות הנטרול, ואחד השוטרים נראה מנסה לנפץ את שמשת הרכב החשוד, שנתקע במעקה בתום המרדף.

המחבל שביצע את הפיגוע הוא ראני אבו-עלי, בן 45 מהכפר ביתוניא שנמצא דרומית-מערבית לרמאללה. לאבו-עלי היה רישיון תעסוקה באריאל.

שמוליק דיוידפרמדיק מד"א שהגיע לזירה סיפר: "הגענו במהירות למקום, הפצועה שכבה על הכביש בסמוך לכיכר כשהיא בהכרה וסובלת מחבלות בראשה ובפלג גופה העליון. סיפרו לנו שרכב פגע בה וברח. העלנו אותה במהירות לאמבולנס תוך כדי טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים ומתן טיפול תרופתי לכאב ופינינו אותה לחבירה עם ניידת טיפול נמרץ, שפינה אותה לבית החולים כשמצבה קשה ויציב".

מני בלונדר, קצין הביטחון של המועצה האזורית בנימין, אמר כי הפיגוע "התחיל בדריסה בתחנת הדלק. הדורס המשיך דרך הכיכר, עלה למעלה וגרר את הפצועה. הוא המשיך לכיוון מחסום פוקוס. שוטרים שהיו באזור קיבלו את הדיווח, זיהו את הרכב, פתחו לעברו באש וחיסלו אותו".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.