צביקה קעניג | יום ה' כסלו ה׳תשפ״ג 29.11.2022

הג'יהאד האיסלאמי מאיים: "גורלו של בן גביר יהיה כמו של גנדי"

הג'יהאד האיסלאמי מאיים: "גורלו של בן גביר יהיה כמו של רחבעם זאבי. בן גביר הגיב לאיומים: "הגיע הזמן להקים ממשלת ימין מלא מלא כדי שנוכל לכתוש את הג'יהאד האיסלאמי"
הג'יהאד האיסלאמי מאיים:
צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

ארגון הטרור הג'יהאד האיסלאמי מאיים לרצוח את יו"ר עוצמה יהודית והשר לבטחון לאומי המיועד איתמר בן גביר. דובר הג'יהאד האיסלאמי ביו"ש אמר כי "גורלו של בן גביר יהיה כמו של רחבעם זאבי". השר זאבי הי"ד נרצח ב־ 2001 במלון בירושלים בידי מחבלים של "החזית העממית לשחרור פלסטין."

דובר ארגון הטרור, טארק עז א־דין, אמר כי המינוי של בן גביר לשר בכיר "רק יזרז את היעלמות הכיבוש." עז א־דין הזכיר כי רחבעם זאבי "נשא את אידיאולוגיית הטרנספר וגירוש הערבים מאדמת פלסטין והתוצאה היתה שגורש מהחיים בידי פלסטינים."

בן גביר אמר בתגובה כי "האיומים של ארגון הטרור הג'יהאד האיסלאמי לא ירתיעו אותי. אנחנו נחושים להחזיר את הבטחון לתושבי מדינת ישראל. הגיע הזמן להקים ממשלת ימין מלא מלא, כדי שנוכל לכתוש את הג'יהאד האיסלאמי."

כזכור, לפני חצי שנה עצרו שב"כ והמשטרה שמונה ערבים תושבי מזרח ירושלים בחשד שתכננו להתנקש בבן גביר ולהוציא לפועל פיגועים נגד ישראלים. בשיתוף פעולה עם מחוז ירושלים במשטרה, עצר שב"כ את חברי חוליית הטרור, פעילי חמאס תושבי מזרח ירושלים, אשר תכננו פיגועים כנגד מספר יעדים, בינם כאמור ח"כ בן גביר

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.