חיים גולדשטיין | יום ד' כסלו ה׳תשפ״ג 28.11.2022

אלעד: חנוכת הבית לבניין המפואר של ישיבת תומכי תמימים

באלעד התקיימה חנוכת הבית לבניין ישיבת תומכי תמימים חב"ד, בנוכחות ראש הישיבה הרב אברהם אשר בלינוב רב קהילת חב"ד הרב שניאור זלמן ירוסלבסקי וראש העיר ר' ישראל פרוש • הורי התלמידים השתתפו ביום מיוחד עם בניהם, בלימוד והתוועדות 
אלעד: חנוכת הבית לבניין המפואר של ישיבת תומכי תמימים

אירוע רב רושם התקיים באולם הישיבה בליל שישי - ראש חודש כסלו, לרגל כניסת הישיבה לבניין רחב ידיים ומפואר המשמש כזאל ענק, כיתות לימוד עם ספריה גדולה ועוד.

הורי התמימים שהוזמנו לישיבה התפעלו מהפאר וההדר בבניין, מחדר האוכל שעבר שיפוץ נרחב ומחדרי הפנימיות החדשות לרווחת תלמידי התמימים.

סדר מיוחד של אבות ובנים התקיים בזאל הישיבה, בו למדו שיחה של הרבי בענין הקהל.

בהמשך נטלו ידיים לסעודת מצוה לרגל יום הבהיר ראש חודש כסלו - מ"ה שנה, שבו שולבו קטעי וידיאו נדירים ומיוחדים של הרבי.

פתח והנחה את האירוע המשגיח הרב זאב דוב הלפרין, שקישר את האירוע עם שנת הקהל, ותיעד בפני ההורים סדר יום של תלמיד בישיבה שהתברכה בבניין חדש ובריהוט מפואר המקל על התלמיד להתקדם בכל המובנים.

פותחין בדבר מלכות, נציג התמימים הת' אהרן אייזנבך עשה סיום על מסכת תענית ותיבל דבריו בשיחות קודש של הרבי.

ראשון הנואמים הרב יוסף יצחק חיטריק משלוחי הרבי לארץ הקודש, מנהל בית חנה שבצפת, וסב לאחד התמימים בישיבה, שריגש את הקהל בסיפורים על הרבי מכלי ראשון, כאשר גולת הכותרת הייתה העובדה שהינו חוגג 71 שנה ליום שבו הרבי הי' הסנדק שלו, וקיבל מתנה מהרבי שטר של 5 דולר כדמי קדימה לתומכי תמימים, אותו הציג לקהל.

אחריו נאם רב קהילת חב"ד בעיר הרב שניאור זלמן ירוסלבסקי שהביע התפעלותו מהגשמיות ומהרוחניות גם יחד, והסביר את המעלה שבחודש כסלו בהיותו החודש השלישי לחסידות, ואיחל הצלחה רבה לתלמידי התמימים ולצוות כולו.

הנואם הבא היה ראש העיר ר' ישראל פרוש ששיתף את הקהל במענים המיוחדים מהרבי שלהם הוא זכה, והביע התפעלותו מהישיבה הטובה ביותר בעיר, והבטיח לעמוד לימין הישיבה בכל המצטרך.

ראש הישיבה הרב אברהם אשר בלינוב העלה על נס את הסיוע הרב של ראש העיר לישיבה, והודה לקב"ה על זה היום נגילה ונשמחה בו, והסביר בטוב טעם את המיוחד שבחודש כסלו שעל כל תמים לחטוף אורות המיוחדים על מנת שיוכל לחיות איתם כל השנה כולה. הרב בלינוב סיים את דבריו שהתלמידים הם תמימים, וצוות הישיבה עם ההורים הם ה"תומכי" תמימים.

המנהל רוחני הרב יעקב קטן נתן הרצאה, מלווה במצגת מיוחדת להורים, בה העניק כלים להתמודדות עם האתגרים היומיומיים, ועל חשיבות מעורבות ההורים בהתקדמות בנם בישיבה.

ראש העיר ר' ישראל פרוש כובד בקביעת מזוזה באחת מהדלתות הראשיות בכניסה לזאל, ואיחל שיעברו בה תלמידים רבים ושהמקום יהיה צר מהכיל.

בתום האירוע חולקו שתי תשורות מיוחדות למשתתפים: קובץ הערות התמימים רב הכמות והאיכות שיצא לרגל האירוע ע"י חברי המערכת שי', ומגילת ראש חודש כסלו עם גילויים חדשים, שהופקה ע"י התלמידים השלוחים שי'.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.