חיים זלצמן | יום ד' כסלו ה׳תשפ״ג 28.11.2022

פנים אל פנים: החברותות מ"מיי שליח" נפגשו בכינוס השלוחים

שלוחים צעירים מכל רחבי העולם המשתתפים בתוכנית החברותות של מיי שליח הששתפו במפגש מיוחד עם החברותות שלהם בזאל ישיבת אהלי תורה במהלך כינוס השלוחים העולמי
פנים אל פנים: החברותות מ

שלוחים צעירים מכל רחבי העולם המשתתפים בתוכנית החברותות של מיי שליח הששתפו במפגש מיוחד עם החברותות שלהם בזאל ישיבת אהלי תורה במהלך כינוס השלוחים העולמי.


תוכנית החברותות של מיי שליח מקשרת בין שלוחים צעירים ברחבי העולם לתמימים חסידים אשר מנהלים איתם שיחות שבועיות חוזרים איתם על שיעורי בית ועל חוויות השליחות וממש משפיעה על כל בני הבית ועל השליחות המשפחתית.

התוכנית כיום מאגדת למעלה מ350 חברותות ופועלת גם בעברית. הנקודה החשובה בתוכנית היא להביא את החיות החסידית של תומכי תמימים ממש לתוך הבית פנימה ולייצר לשליח הצעיר זמן חסידי אמיתי שבו יוכל לשמוע ולקבל ולדבר עם "אחיו הגדול" התמים החברותא.

כינוס השלוחים זה הזדמנות מיוחדת להפגיש את השלוחים הצעירים עם החברותות שלהם. ממחשבה למעשה נערך בזאל אהלי תורה סדר ליקוטי שיחות רבתי מלא וגדוש בעשרות חברותות נרגשות ומופתעות לראות פנים על פנים אחד את השני. 

"השלוחים הצעירים היו בשיא ההתרגשות" אומר הרב ירוחם אנגל רכז תוכנית החברותות. התוכנית עברה בשנה האחרונה עלייה משמעותית ועבור השלוחים הצעירים היה זה המפגש הראשון פנים על פנים עם החברותא שלהם. 

רבים מילדי השלוחים שהשתתפו בעבר בתוכנית וכיום לומדים באהלי תורה השתתפו גם הם בתוכנית ונהנו להשקיע את הזמן שלהם באחיהם השלוחים הצעירים, "היה מדהים לראות את השמחה האדירה" אצל השלוחים הצעירים אמר משה אריה אנגל, "יהיה הכי נפלא אם נוכל להיפגש לעיתים יותר קרובות". 

מלבד חברי תוכנית החברותות שהגיעו, השתתפו גם שלוחים צעירים שמשתתפים בתוכנית הישיבת ערב של "מיי שליח". תלמידי הישיבת ערב ישבו סביב שולחן גדול יחד עם המלמד המסור שלהם בהנאה מרובה. "לראות את חברי הכיתה בישיבת ערב שנפגשים מידי יום ביומו בזום נפגשים פנים על פנים היה מיוחד ומספק" אומר הרב יוסי אלברג מנהל הישיבת ערב לשלוחים הצעירים.

"הילדים של השלוחים הם לא רק בנים של שלוחים אלא גם שלוחים בעצמם ממש, השלוחים הצעירים עוזרים בבית מקבלים אורחים, מארגנים פעילויות בבית חב"ד והם למעשה עומדים בחזית השליחות", אומר הרב מענדי קוטלרסקי מנהל אגף הפעילות העולמי של חב"ד. ב"מיי שליח" גאים לתת לשלוחים הצעירים גאוות יחידה ולספק להם מגוון רחב של תוכניות מותאמות לכל שכבות הגיל החל מקעמפים ושבתונים עד מבצעי לימוד וישיבת ערב יומיומית חינמית.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.