COL | יום ג' כסלו ה׳תשפ״ג 27.11.2022

שלושה ימי "כינוס השלוחים" ב'אהלי מנחם' ביתר עילית

בזמן בו התכנסו שלוחי הרבי מכל העולם בחצרות קודשנו, בחיידר אידיש "אהלי מנחם" בביתר עילית נערך כינוס השלוחים ייחודי מסוגו שהתפרס על פני שלושה ימים, בסימן "על דרך כבליובאוויטש" • התכנית העשירה כללה רישום לסדנאות, סדנאות חוץ, "באנקעט" מושקע וייחודי וה"'רול-קול' המסורתי
שלושה ימי

בזמן בו התכנסו שלוחי הרבי מכל העולם בחצרות קודשנו, בחיידר אידיש "אהלי מנחם" בביתר עילית לכינוס השלוחים ייחודי מסוגו שהתפרס על פני שלושה ימים בסימן "על דרך כבליובאוויטש".

היום הראשון החל ברישום לסדנאות וכתיבת פ"נ כללי על ידי כל התלמידים, על גבי גיליון ענק עם הנוסח המקורי שנשלח לרבי בשם השלוחים.

ביום השני השתתפו הילדים בסדנאות חוץ – שהתקיימו בכיתות המקצועיות של מכון למורים בביתר ובקמפוס חב"ד המפואר.

בין הסדנאות לימד ראב"ד הבד"צ הספרדי בביתר, הרה"ג רבי יצחק מועלם את התלמידים בנושאי כשרות הנצרכים במיוחד לשלוחים, ר' אריה ארליך לימד והמחיש על תורת הנאום ועמידה נכונה בפני קהל באירועי השליחות, ור' מנדי ליפסקר מ"וואו" הפקות – על הפקת אירועים הנצרכת לכל שליח.

ביום השלישי, א' דראש חודש כסלו, החל בתפילת ראש חודש חגיגית ב"770" ברחוב המגיד ממעזריטש,  ומשם צעדו התלמידים הלא הם השלוחים, לעבר היכלי "אבני חן" המפוארים, ל"באנקעט" מושקע וייחודי על שולחנות ערוכים לסעודת ראש חודש חגיגית ובשרית.

את האירוע הנחה בחן ובכישרון, הרב שמריהו בוטמן רכז חברתי-חסידי בחיידר.

במהלך הבאנקעט נאמו השלוחים: הרב יעקב הכהן טורנהיים - שליח הרבי לעיר ביתר עילית, הרב נפתלי הכהן רוט מראשי השלוחים בירושלים, והרב ויקטור עטיה משלוחי הרבי לחברון.
 
במהלך האירוע התקיים גם ה"רול-קול" המסורתי שמנה את הישגי התלמידים במבצע ההכנה ופתיחה רבת רושם של מבצע "חודש של אור" השנתי המתקיים זו הפעם ה-21, העוסק השנה בנושא "גם אני שליח", באמצעות חוברת מלאת תוכן על השליחות בכלל ובחיי התלמידים בפרט, וילווה במשמות שליחות ביצועיות במהלך כל החודש.

וידאו:

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.