COL | יום ל' חשוון ה׳תשפ״ג 24.11.2022

נציגות מ-26 מדינות: בתו"ת אנטוורפן חגגו כינוס משלהם

במקביל לכינוס השלוחים העולמי בחצרות קדשנו ולהוריהם הנמצאים בניו יורק בכינוס, נערך בישיבת צעירי השלוחים תו"ת אנטוורפן, כינוס שלוחים משלהם, כולל 'באנקעט' ואירוע 'ראל קול' | השתתפו תמימים שלוחים צעירים מ-26 מדינות. האירוע התקיים בחסות ובעזרתם האדיבה של ארגון מיי שליח תחת אגף 302 במל”ח
נציגות מ-26 מדינות: בתו

כמיטב המסורת, התקיים השבוע בישיבה באנטוורפן "כינוס השלוחים", במקביל לכינוס השלוחים העולמי בחצרות קדשנו, בו שהו מרבית הורי התמימים בישיבה. שבעצמם משמשים כשלוחים הבאים מ-26 מדינות ברחבי העולם.

הכינוס התנהל ברמה ע"י התלמידים השלוחים בישיבה: מרדכי בירנהאק, מנחם מענדל דדון, מנחם מענדל זילברשטרום, אחיה מלכיאור, מנחם מענדל פינקוביץ, אליעזר נוגרדי, ישראל קעניג. שארגנו את הכינוס בצורה מיוחדת ומרוממת.

לאחר שבוע של התעוררות התוועדויות ותוכניות רבות בישיבה בקשר לכינוס השלוחים הגיע הכינוס בישיבה לשיאו ב "בענקעט" חגיגי ומושקע במיוחד, שהתקיים באולם המפואר של בית חב"ד באנטוורפן. 

האירוע המיוחד נועד עבור כלל תלמידי הישיבה, והתקיים בנוכחות ראש הישיבה הרב מנחם מענדל טברדוביץ', המשפיע הרב יהושע רבינוביץ ושאר חברי ההנהלה.

ה"באנקעט" נפתח בקטעי ווידאו נדירים מהרבי על כינוס השלוחים, וקריאת פרקו של הרבי בתהלים. כמו כן הוקרן וידאו מיוחד עם ברכות לתמימים מהורי התלמידים אשר משמשים כשלוחים ברחבי העולם. מיד לאחר מכן הופיע על המסכים סיו”ר המל”ח הרב משה קוטלרסקי אשר התוועד עם הבחורים, בהמשך התוועדו בוידיאו זקני וותיקי השלוחים מכל העולם. 

נשאו דברים: הנהלת הישיבה, ואורח הכבוד קונסול הונגריה בבלגיה מר ארי אפשטיין שנשא דברים בזכותם של השלוחים ברחבי תבל.
מקום מיוחד של כבוד תפס נאומם המעורר של נציגי התמימים: הת' מענדל ראסקין מוינה, שבאוסטריה. והת' אברמי לוינטסקי, מסומי שבאוקראינה. ששיתפו את הבחורים בסיפורים מחיי  השליחות.

לאחר מכן הוקרנה תוכנית מולטימדיה מיוחדת  "שלושה דורות בשליחות": בה דיבר רבה של קרית-מוצקין הרב דוד מאיר דרוקמן, ולאחריו דיבר בנו השליח הרב חיים דרוקמן מלוצרן שבשוויץ. ואז עלה  הדור השלישי שלומד בישיבה. הת' שניאור זלמן דרוקמן, ועורר את הבחורים בדברים חמים על תפקידו של תמים ואיך מקיימים את השליחות בישיבה.

כיבד את המעמד הרב אהרן שיף גאב"ד "מחזיקי הדת", אנטוורפן, שדיבר אודות מסירות נפשם של השלוחים וממילא הכוחות שיש לכל תלמיד בזכות אבות, וכיצד יוכלו התלמידים לנצל את כוחם וללמוד בהתמדה ושקידה. לאחרי דבריו יצא הגאב”ד בריקוד נלהב עם בני השלוחים, תלמידי הישיבה.

לקראת סיום האירוע נערך בשידור ב'לייב' כניסה לאהל הק', על ידי תלמידי השלוחים של השנה שעברה, וכל התלמידים צפו כיצד מקריאים את שמותיהם ברגע זה באוהל הק' - חוויית התקשרות נפלאה ומרוממת.

בסיום ה"באנקעט" התקיים ממש כמו בכינוס השלוחים העולמי, 'ראל קול' עוצמתי, כמיטב המסורת. בו הקריאו את שמותיהם של ילדי השלוחים הלומדים בישיבה, 26 מדינות. תלמידי התמימים קמו ורקדו יחד עם חבריהם, מצרפת והולנד, מונטנגרו וסרביה, איטליה ואוקראינה, ארה"ב וגרמניה, צ'ילה ולוקסמבורג. ועוד מדינות רבות.

את האירוע הנעים הזמר החסידי, שהגיע במיוחד מהארץ, ר' יוני שלמה יחד עם הבעל מנגן החסידי יוסף ברמי מצרפת.
התמימים שמחו ורקדו רבות, מאושר פנימי על היותם תלמידי ושלוחי הרבי ועל הזכות הנפלאה להביא התגלות משיח צדקנו נאו ממש.

תודה מיוחדת למדריכים: משה וישצקי, יוסי הכהן שטיינברגר; שעזרו רבות בהפקת האירוע המרגש.
האירוע התקיים בחסות ובעזרתם האדיבה של ארגון מיי שליח תחת אגף 302 במל”ח.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.