חיים זלצמן | יום ל' חשוון ה׳תשפ״ג 24.11.2022

בישיבת חב"ד ביתר עילית ערכו באנקעט לרגל כינוס השלוחים

ביום ראשון, בעיצומו של כינוס השלוחים העולמי בחצרות קדשנו, התקיים בזאל ישיבת תות"ל ביתר עילית, הבאנקעט מפואר בהשתתפות צוות הישיבה ותלמידי התמימים
בישיבת חב
צילום: מאיר רון

ביום ראשון, בעיצומו של כינוס השלוחים העולמי בחצרות קדשנו, התקיים בזאל ישיבת תות"ל ביתר עילית, הבאנקעט מפואר בהשתתפות צוות הישיבה ותלמידי התמימים.

הבאנקעט נפתח בווידאו מיוחד של הרבי על כינוס השלוחים, וקריאת פרקו של הרבי קכ"א בתהלים ע"י הרב מרדכי מינצברג ר"מ בשיעור ב' בישיבה.

המנחה התמים השליח שניאור זלמן קפלן הזמין את הרב מנחם מענדל הכהן רוט ר"מ בשיעור א' ומשפיע בישיבה, שדיבר על חשיבות של כינוס השלוחים בכלל ואהבת ישראל בפרט בין התמימים בכותלי הישיבה, הן בזמן הסדרים והן בזמן הפנוי.

לאחמ"כ נשא דברים נציג התלמידים השלוחים, התמים השליח מוטי מקובצקי שחזר על שיחת הרבי על ההבדל בין שליח לעסקן ציבורי, והוריד את הדברים למעשה בפועל בחי היום יום של התמימים.

לסיום הזמין המנחה את ראש הישיבה הרב מרדכי מישולבין שדיבר עם התמימים על כך ששליחות לא מתחילה רק אחרי החתונה אלא גם עכשיו בזמן שנמצאים בתומכי תמימים, שהרי תפקידם הוא להיות נרות להאיר.

בסיום הבאנקעט התקיים כמו בכינוס השלוחים העולמי כמיטב המסורת ה'ראל קול' שבו הקריאו את שמותיהם של ילדי השלוחים הלומדים בישיבה, וכן ראשי המטות שפועלים בישיבה במשך כל השנה: מטה את"ה, מטה הקהל, מטה ועד מימוש בפועל ממש האחראי על סדרי ליקוטי שיחות ומשיח וגאולה בישיבה, מטה סדר רמב"ם, ומטה סדר ניגונים.

לאחר האירוע התקימו יקודים סעורים עד השעות הקטנות של הלילה.

האירוע המפואר נערך ע"י ראשי את"ה בישיבה התמימים אחיה אוהב ציון ושניאור זלמן גולדברג ובשיתוף ובעזרת התלמידים השלוחים מוטי מקובצקי, דובי פראנק ושניאור קפלן.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.