שניאור דייטש | יום כ"ט חשוון ה׳תשפ״ג 23.11.2022

שליח חב"ד נוסף ל'קפלן' ושיתוף פעולה מקצועי לייעוץ והכוונה

בשורות מרעננות בפגישה עם מנהל המרכז הרפואי 'קפלן' ברחובות: במסגרת התרחבות מערך הפעילות והעשייה של 'לב חב"ד' שעל ידי 'צעירי אגודת חב"ד', נערכה פגישת עבודה מכוננת עם מנהל המרכז הרפואי שכללה גם את כל הגורמים היכולים לסייע להרחבת הפעילות
שליח חב

במסגרת התרחבות מערך הפעילות והעשייה של 'לב חב"ד' שעל ידי 'צעירי אגודת חב"ד', נערכה פגישת עבודה מכוננת עם מנהל המרכז הרפואי 'קפלן', שכללה הפעם גם את כל הגורמים היכולים לסייע להרחבת הפעילות - סביב שולחן אחד.

השליח הוותיק במרכז הרפואי הרב עידן מקאניק הציג בפני המנהל והצוות את השליח החדש הרב נתנאל גרשוני שמצטרף לפעילות לב חב"ד במרכז הרפואי, והרב לייזר כץ מנהל המחלקה לייעוץ והכוונה רפואית של לב חב"ד סקר את הפעילות הקיימת ואת האפשרויות לשיתוף פעולה הדדי במטרה לסייע לכלל הציבור להיחשף למרכזי המצוינות שבמרכז הרפואי וליהנות מהם. 

המפגש המקצועי נערך בלשכתו של מנכ"ל בית הרפואה קפלן פרופ' טריף בדר, והשתתפו בו סגניו ד"ר אלכסנדר טיקטניסקי וד"ר איתן לבון, כמו גם הרב רועי אילוז רב בית הרפואה, הרב מרדכי רוזנברג מנהל קשרי לקוחות וגברת דינה טיפלצקי מנהלת שירות וחווית מטופל.

בפתח דבריו אמר הפרופסור באדר שפעילות לב חב"ד בתוך כתלי קפלן מוכרת מזה שנים רבות, והם שמחים על שיתוף הפעולה שמסייע רבות למאושפזים ובני המשפחות שנהנים משירותי הארגון הניתנים בכל ימות השנה במאור פנים ובחפץ לב.

מנהל בית הרפואה קידם בברכה את השליח החדש הרב נתנאל גרשוני, שמצטרף לפעילות החשובה לצד השליח התיק הרב עידן ישראל מקאניק, ואמר כי הרחבת הפעילות היא צעד מבורך וחשוב.

מנהל האגף לייעוץ רפואי הרב לייזר כץ ציין את התרשמותו הרבה מרמת השירות הרפואי והטיפולים החדשניים הניתנים בקפלן, והודה להנהלת בית הרפואה על זמינות תמידית לפניות המטופלים ובני משפחותיהם.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.