צבי סופר | יום כ"ט חשוון ה׳תשפ״ג 23.11.2022

עמותת 'ושמחת' החב"דית קיבלה אות מגן משר הבריאות

במעמד רב רושם קיבלה עמותת 'ושמחת' בראשותם של אנשי החסד רבי הפעלים אבי וריקי לרר את אות מגן שר הבריאות לשנת 2022 • האות ניתן על פועלם הכביר במשך עשרות שנים למען המאושפזים ומשפחותיהם בבית הרפואה "ברזילי" באשקלון
עמותת 'ושמחת' החב

במעמד רב רושם ואורחים רבים קיבלה עמותת 'ושמחת' בראשותם של אנשי החסד רבי הפעלים אבי וריקי לרר את אות מגן שר הבריאות לשנת 2022 על פועלם הכביר במשך עשרות בשנים ולעוד שנים רבות למען המאושפזים ומשפחותיהם בבית הרפואה "ברזילי" באשקלון.

במעמד נכחו בני משפחת לרר חברים וידידים מתנדבי אירגון "ושמחת", והנהלת בית הרפואה ברזילי ובראשם מנהל בית הרפואה פרופ' חזי לוי, ודוברת בית הרפואה איילת קידר.

במעמד המרגש קיבלו אבי וריקי את אות מגן השר לשנת 2022. שר הבריאות ניצן הורוביץ ומנכ"ל משרד הבריאות מר נחמן אש העניקו את אות המגן והדגישו את התרגשותם מפועלם המרשים של אבי וריקי היקרים. "רק כך נאחד את החברה כולה כאשר מעניקים סיוע לאחר ללא הבדלים, אלו הפנים היפות של מדינת ישראל ", סיכם השר.

פרופ' חזי לוי הנרגש אמר כי "כבוד לעיר אשקלון ובמיוחד כבוד לבית החולים ברזילי לקבל אות מגן השר על שיתוף פעולה מדהים בין צוותי הרפואה לעמותת ושמחת המעטירה כאשר אבי וריקי נותנים זמן רב מחייהם למען האחר אין התרגשות גדולה מזו ומגיע להם בכל הכבוד."

מנהל עמותת "ושמחת" הרב מאיר בוסקילה סיכם את המעמד המרגש וציין "יש שכר לפעולתך, כאשר פועלים למען הזולת מכל הלב בוודאי זה חוזר בכפל כפליים ואין יותר ראויים מאבי וריקי לקבל פרס ענק שמעניק ולו במקצת על פועלם".

וידאו:

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.