שלמה מן | יום כ"ז חשוון ה׳תשפ״ג 21.11.2022

חגיגה בבאר שבע: מעון חדש של 'כולל חב"ד' נחנך, הרב דרעי בירך

מעון יום ברשת "מעונות חיה" של כולל חב"ד נחנך בבאר שבע במעמד שלוחי הרבי ורבה של העיר הרב יהודה דרעי. הרב שלום דוכמן, שהגיע במיוחד מניו יורק, קיבל את פניו של רב העיר • סיקור ותיעוד
חגיגה בבאר שבע: מעון חדש של 'כולל חב
תמונות: באדיבות המצלם

הנהלת 'כולל חב"ד' ושלוחי הרבי בעיר באר שבע, ובהם השליח הרב זלמן גרליק, הרב קלמן דרוק והרב משה אריאל רוט, חגגו את פתיחת מעון יום, תרומת משפחת יורק מקנדה. כיבד את המעמד רבה של העיר, הרב יהודה דרעי, שבירך את צוות המעון ואת הנהלת ה'כולל' שיישאו פירות בעבודה החינוכית. 

הרב דרעי התקבל על ידי מנהל ה'כולל' הרב שלום דוכמן שהגיע במיוחד מניו יורק והרב מענדי בלוי, שסקרו בפניו את המהפכה החינוכית העוצמתית של רשת 'מעונות חיה' מבית ה'כולל'. המפקחת החינוכית של רשת 'מעונות חיה', הגב' מרים בלוי, נתנה סיור מודרך לתורמים ולחברי המשלחת, וסיפרה להם על ההשקעה הגדולה בכל פרט ופרט.  

במעמד נכחה גם גב' אתי כהן, מנהלת אגף הרווחה של עיריית באר שבע, ששיבחה רבות את 'כולל חבד' על מגוון הפרוייקטים המוקדשים לרווחת תושבי העיר. "כלל התכניות מוגשות ברמה הגבוהה ביותר, מה שבא לידי ביטוי גם במעון הזה", אמרה. 

המעון בבאר שבע מצטרף לרשת 'מעונות חיה', לו עשרות סניפים בכל רחבי הארץ. במעון החדש בעיר הדרומית, כמו גם בשאר המעונות, ההשקעה ניכרת עד לפרטים הקטנים ביותר. 

ב'מעונות חיה' שמים דגש מיוחד לחנך את ילדי הגיל הרך על פי משנתו של הרבי שהדגיש כי החינוך מתחיל מגיל לידה ועוד קודם לכן, כל זאת במקביל לעיצוב והתכנון המוקפד, הנותן מענה לדרישות ההתפתחותיות והחינוכיות.

כמיטב המסורת החינוכית של רשת 'מעונות חיה', גם במעון בבאר שבע שמים דגש על יחס חם, אוהב מכבד ואמפתי. הצוות נבחר בקפידה ועובר הכשרות וסדנאות כדי שכל ילד ירגיש אהוב, רצוי ומוצלח.

האווירה החסידית מורגשת בכל פינה במעון: החדרת תכנים יהודיים וחסידיים מתוך התלהבות ושמחה שנחקקים בליבו הרך של הפעוט לשנים רבות - ניגוני חב"ד, חיות טהורות, תפילה בחיות, שינון שנים עשר הפסוקים, תניא וברכות. והכל באופן חוויתי הנטמע בנפש הפעוט.

מאז פתיחת המעון התקבלו תגובות רבות מהורים וב'כולל חב"ד' כבר ממשיכים לעמול על בניית המעונות החדשים בערי ישראל הנוספים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.