מערכת COL | יום כ"ב חשוון ה׳תשפ״ג 16.11.2022

לראשונה: קרוב לאלפיים בנות ישתתפו ב-4 שבתות 'בת מלך'

כזה עוד לא היה: קרוב לאלפיים צעירות חב"דיות מכל רחבי ארץ הקודש ישתתפן בארבע שבתות "בת מלך" שיערכו בחודשים כסלו וטבת • מרכז התקשורת החב"די COL עם כל הפרטים
לראשונה: קרוב לאלפיים בנות ישתתפו ב-4 שבתות 'בת מלך'
שבת 'בת מלך' בשנים עברו

אלפי צעירות חב"דיות מכל רחבי הארץ, חניכות בשכבה הבוגרת של 'בת מלך' הפועל מטעם 'ארגון נוער חב"ד', יתכנסו יחד לשבתות חסידיות ומרוממות במיוחד, המפוצלות לפי שכבות גיל וכיתה, בחודשים הקרובים. 

בשבוע האחרון נסגר בהצלחה רבה הרישום לשבתות האגדיות, ובארגון מציינים כי השנה רישום הילדות ל'הקהל שבתות מלך' הגיע לשיא כל השנים.

כפי שדווח ב-COL, השנה, בעקבות רישום שיא של קרוב לאלפיים ילדות חב"ד לשבת - ובעקבות הביקוש הגובר מצד ההורים והבנות להשתתף בשבתות המיוחדות של הארגון - החליט צוות הנהלת הארגון לכתחילה לפתוח ארבע שבתות נפרדות  לחניכות בת מלך מכיתות ה'-ח'. לכל שכבה בנפרד.   

"קשה לתאר במילים איזו השפעה כבירה מחוללת השבת הזו על החניכות", משתפים אותנו בהנהלת הארגון. "הבנות מתוועדות יחד, מתנתקות לעשרים וארבע שעות של קודש, באווירה ייחודית ושואבות כוח לכל השנה.

הארגון שעובד ללא הפסקה ממש. מקבל בכל יום אלפי פניות, הודעות ובקשות שונות וגם פידבקים חיוביים מהאימהות שבנותיהן השתתפו בשבת בשנה שעברה. מה שכמובן נותן לצוות הארגון כוחות להשקיע הלאה. 

אמא אחת כתבה לארגון: "הבת שלי לא יכולה לשכוח את הצוות החסידי והמסור שהיה בשבת מלך בשנה שעברה".

ועוד אמא כותבת: "ניכר שאתם עובדים בצורה מעבר לכוחות, מתוך תחושת שליחות עצומה שאין דומה לה. אני עובדת עם עוד קהלים בציבור הדתי ובאמת שאין דברים כאלה ברמת התוכן, בחשיבה על הפרטים הקטנים והגדולים מתוך רחבות. באמת אשרינו ותודה עצומה. זה השפעה לדורות כפשוטו ממש".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.