חרדים10 | יום י"ט חשוון ה׳תשפ״ג 13.11.2022

הסתה פרועה: שדרן הרדיו פצח בדברי בלע נגד מניחי תפילין

שדרן תחנת רדיו 103 נתן זהבי פצח בדברי בלע מזעזעים נגד מניחי תפילין • גולדקנופף: "דבריו המבחילים הם הסתה לרצח כנגד יהודים" • ח״כ ינון אזולאי: “איש השמאל נתן זהבי, פוער את פיו בשידור כאחרון האנטישמים"
הסתה פרועה: שדרן הרדיו פצח בדברי בלע נגד מניחי תפילין
שדרן הרדיו נתן זהבי (צילום: רדיו 103FM)

שדרן הרדיו נתן זהבי שוב עורר סערה: בשידור חי ברדיו 103FM איחל המגיש כי חרדים ודתיים יקשרו את התפילין לגרון ויתלו את עצמם.

“הייתי שמח לו כמה מכם היו קושרים את התפילין לגרון שלהם ותולים את עצמם מרוב שהם לא עושים כלום אבל הם נציגי ציבור”, אמר זהבי.

יו”ר יהדות התורה, יצחק גולדקנופף, הגיב: “דבריו המבחילים של נתן זהבי הם הסתה לרצח כנגד יהודים שומרי תורה ומצוות, אין מקום במדינת ישראל ובאף מקום לדברי הבלע הללו.

“אני מצפה מהנהלת התחנה להתנער במהירות מדבריו החמורים ולפטרו לצמיתות  מהתחנה. חופש הביטוי הוא לא חופש השיסוי”.

ח״כ ינון אזולאי: “איש השמאל נתן זהבי, פוער את פיו בשידור כאחרון האנטישמים נגד ציבור שלם, ומבזה את התפילין הקדושות ששמרו עלינו אלפי שנים. ושאבותינו מסרו את נפשם בשבילם. האמירות המטורפות של זהבי עוברות בשקט כמעט בדממה, ללא שום גינוי. אני קורא להנהלת הרדיו 103FM להשעות במיידי ולצמיתות את הבריון המסוכן הזה”.

ח”כ יוסי טייב מש”ס קרא למנהלי הרדיו לפטר את זהבי: ”זהבי, דרכך הבזויה לחרף ולטנף את קודשי ישראל ועמלי התורה הם המשך ישיר לאותו פעיל מפלגה שביזה את התפילין ונעלם יחד עם מפלגת מרצ מההנהגה הציבורית. ברוך ה’ העם בישראל בחר במדינה יהודית ועל כך גאוותינו. אתה מטיל אות קלון על כלל התקשורת בישראל. אני קורא למנהל התחנה לפטר אותו לאלתר”.

ח”כ אוריאל בוסו מש”ס פנה להנהלת רדיו 103FM להדיח לאלתר מכל פעילות בתחנה את השדרן נתן זהבי: “אבקש לאלתר וללא דיחוי להשעותו מכל פעילות בתחנת הרדיו ולקיים הליך שימוע מזורז ומיידי עד לפיטוריו הסופיים. קודשי ישראל והעם היהודי ומנהגיו אינם מושא ללעג ולביזוי”.

ח”כ שלמה קרעי הגיב בתכנית ב’רבע לחמש’ ברדיו גלי ישראל על ההשתלחות המזעזעת של נתן זהבי: “זה מזעזע, זה דבר שאילו היה נאמר במדינות אפלות היינו אומרים שזו אנטישמיות”.

ברדוגו: “אין לי תלונות לזהבי, יש לי תלונות כלפי מי שנותן לו את הבמה ברדיו 103”.

קרעי: “צריך להוקיע את זה בכל פה”.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.