חיים זלצמן | יום י"ט חשוון ה׳תשפ״ג 13.11.2022

ח"כ גפני תקף: "בנט הגנב מוציא אף כשיש משהו עם חרדים"

באירוע הודיה של 'יהדות התורה' אחרי הבחירות, נאם יו"ר דגל התורה משה גפני: "כל הגזירות של הצמד ליברמן ובנט יבוטלו לאלתר" • "בלי פסקת ההתגברות לא תקום ממשלה. לא מעניין אותי יותר מה יכתבו עלינו בתקשורת"
ח
גפני בנאומו. באדיבות המצלם

יו”ר דגל התורה, ח”כ משה גפני, נאם אמש (מוצ”ש) באירוע ההודיה לסיכום מערכת הבחירות לכנסת ה-25, בהשתתפות הרכזים ומנהלי מטות הבחירות של 'יהדות התור' – ושיגר רמזים ברורים לעבר ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו.

“הבטחנו במערכת הבחירות ואנחנו עומדים על זה גם כעת בשיחות המו”מ עם הליכוד, כל הגזירות של הצמד ליברמן ובנט יבוטלו לאלתר. שכר המורים/המורות והגננות יושוו לזה של החינוך הממלכתי.

“אני לא נכנס לקואליציה בלי התחייבות לפסקת ההתגברות של 61, בקווי יסוד. גם אם בליכוד מפחדים מהתקשורת, אני הפסקתי לספור מה אומרים התקשורות, ש׳הארץ׳ ימרח עלי עמוד שלם, זה לא מעניין אותי, נעמוד שפסקת ההתגברות תהיה בקווי היסוד. אהרן ברק אמר לי: אתם צריכים את בית המשפט. אנחנו צריכים אותו – שיהיה חלש…”

הוא הוסיף: “אנחנו נמצאים במשא ומתן לא קל, אפילו קשה. אבל האווירה היא שונה. כולם מרגישים שלמדנו הרבה ממה שקרה בשנה וחצי האחרונות. למדנו שאת מה שצריך לעשות – עושים ולא חשוב אם תהיה כתבה ב’הארץ’. זה לא רלוונטי. אין כבר מה יגידו, יש רק מה שאנחנו נעשה. אנחנו נעשה כל מה שנדרש לעשות”.

יו”ר ‘דגל’ המשיך והתחשבן עם אויבי החרדים בממשלה האחרונה: “אותם רשעים כמו אותו יועז הנדל שישב כמו פריץ, באו אליו ראשי ישיבות ואדמו”רים, והוא במין שרלטנות אומר: ‘אני אעשה מה שאני חושב לעשות’. תשב בבית ותעשה מה שאתה חושב לעשות. תשב בבית ועיניך כלות ותוציא רק הודעות…”

הוא גם תקף את שר האוצר היוצא אביגדור ליברמן ואת נפתלי בנט בחריפות. “אותו רשע מרושע ליברמן בגיבוי בנט הגנב שנמצא במערה שלו ברעננה שעלתה לכולנו 50 מליון שקל וכל פעם שיש משהו עם הציבור החרדי הוא מוציא את האף שלו, מי שואל אותך בכלל? תחזור למערה שלך!”.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.