צבי סופר | יום ט"ז חשוון ה׳תשפ״ג 10.11.2022

לאחר הצלחה ברחבי העולם: CTeen משיק מסע מיוחד למרוקו

לאחר הכפלת כלל התוכניות בקיץ האחרון, CTeen מכריזה על מסלול טיול חדש במרוקו שמצטרף למערך הטיולים הבינלאומיים המפורסם שלהם
לאחר הצלחה ברחבי העולם: CTeen משיק מסע מיוחד למרוקו

CTeen [ רשת חב"ד לנוער בארצות הברית ] משיקה מסע מיוחד למרוקו 

לאחר הכפלת כלל התוכניות בקיץ האחרון כדי לענות על הביקוש האדיר CTeen מכריזה על מסלול טיול חדש במרוקו שמצטרף למערך הטיולים הבינלאומיים המפורסם שלהם.

לדינה סוקולובסקיה, שגדלה בכפר הקטן ניאנטיק, קונטיקט, על חוף האוקיינוס האטלנטי, היו מעט חברים יהודים. כל זה השתנה כשיצא למסע מיוחד של חב"ד לנוער בישראל בתשע"ט.

הטיול לקח אותה לסיור מרתק ומעמיק בישראל ונתן לה את ההזדמנות ליצור קשר ליהדותה ולתחבר עם חברים יהודים בני גילה. "תמיד אהבתי לטייל", היא אומרת, "ולעשות את זה בארץ הקודש יחד עם עוד כל כך הרבה בנות יהודיות אחרות היה פשוט מדהים"

כמו אלפי בני נוער רבים בכל רחבי ארצות הברית שמבלים את הקיץ שלהם במערך הטיולים מסביב לעולם של חב"ד לנוער דינה בחרה לשמור על קשר מיוחד עם חבריה החדשים, ובקיץ האחרון הם התאחדו במחנה אקסטרים הגדול ביותר בתולדות CTeen, למעלה מ335 בני נוער השתתפו במהלך הקיץ האחרון במחנה. 

בשנת תשפ"ב בני נוער רבים בחרו לחלק את זמנם בין פולין לישראל במסגרת  "הריטאג' קווסט", בעוד שארחים העדיפו את מסלול ישראל בלבד ולזכות לבלות את מלוא 22 הימים בארץ הקודש, אבל לא משנה הטיול שהם בחרו, עד סוף הקיץ בני הנוער התחזקו והבינו יותר את השורשים היהודים שלהם, והייתה להם הזדמנות מיוחדת לחוות את החיים היהודיים בעצמם.

בזמן שאלפי בני נוער יהודים מכל רחבי ארצות הברית וקנדה מחכים לקיץ בכיליון עיניים מנהלי הטיולים של CTeen משיקים מערך טיול חדש ומיוחד במרוקו מותאם במיוחד להציג לבני הנוער היהודים את המורשת ההיסטורית הייחודית של יהדות מרוקו. 

מאז שממלכת מרוקו נרמלה את הקשרים עם ישראל בתשפ"ב 4 חברות תעופה שונות מציעות טיסות ישירות בין 2 המדינות, לשמחתם של עשרות אלפי תיירים.

בני נוער שיבחרו את מסלול Trail Origin-  לקיץ תשפ"ג יקדישו 5 ימים לחקור את מאות שנות ההיסטוריה היהודית העשירה של מרוקו בערים כמו קזבלזקה ומרקש, כמו גם בהרי האטלס המושלגים, לפני שהם ימשיכו לישראל ל17 יום להמשך המסע המיוחד שמסתכם ב22 יום.

מנהל הפרוייקט הרב נחמן ריבקין, רואה את הטיול החדש כמשמעותי במיוחד בשנה של הקהל.

"בשנת הקהל זאת אנחנו מחפשים בכל דרך לפתח ולהרחיב את מערך הטיולים כדי שנוכל להפגיש עוד ועוד בני נוער יהודים לקיץ יהודי מעורר השראה שיחרט לכל החיים שלהם" אמר הרב ריבקין, "היעד החדש יביא משמעות מיוחדת עבור משפחות חדשות ובני נוער רבים המעוניינים לחוות את המורשת היהודית במרוקו". 

יושב ראש מרכז 302 ארגון הגג העומד בראש CTeen העולמי הרב מענדי קוטלרסקי אופטימי מאוד לגבי הפוטנציאל האדיר של התוכנית החדשה "כל שליח שראה נער חוזר מהטיולים האלה יודע שהם משנים חיים".

הוא אומר "המסעות מתרחבים, והתוכנית החדשה תעמיק את הזהות היהודית בקרב אלפי בני נוער יהודים לדורי דורות."

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.