COL | יום ט"ז חשוון ה׳תשפ״ג 10.11.2022

המשפחה נוסעת לרבי: הצטרפו ביומיים האחרונים וזכו בענק

השגחה פרטית מופלאה, ובשורה מרגשת במיוחד של סגירת מעגל מהירה בשנת הקהל • מערכת "אור החסידות - לקראת שבת" השיקו לקראת שנת הקהל את פרויקט "הקהל בענק" הכולל לא פחות מ-6 הגרלות, בכל אחת מהן יקבל הזוכה כרטיסי טיסה לרבי לכל המשפחה!
המשפחה נוסעת לרבי: הצטרפו ביומיים האחרונים וזכו בענק

שנת "הקהל" בעיצומה והשטורעם הגדול סביב העניין בכלל ובייחוד בנוגע לנסיעה לרבי בשנה זו, מכה גלים בכל אנ"ש. בחודש תשרי מספר המגיעים ל-770 שבר שיא של כל הזמנים ולאורך כל השנה מתעתדים רבים מאנ"ש והתמימים לבקר בבית רבינו שבבבל ובאוהל הקדוש.

מערכת "אור החסידות - לקראת שבת" השיקו לקראת שנת הקהל את פרויקט "הקהל בענק" הכולל לא פחות מ-6 הגרלות, בכל אחת מהן יקבל הזוכה כרטיסי טיסה לרבי לכל המשפחה! ההגרלה הראשונה נערכה בח"י אלול ואליה נרשמו כמובן משתתפים רבים מהארץ ומחו"ל.

מספרת גב' מורניה עזרא מנהריה: "התכתבתי עם חברה בטלפון על כך שנטוס לרבי לחנוכה עם הבנות הבכורות שלנו שחוגגות בת מצווה, התחלנו לתכנן אבל הלב שלי לא היה שלם על זה מפני שגם ילדינו הקטנים רוצים כל כך לטוס וחוסכים כל שקל לטיסה לבית חיינו. חשבתי על החלום לנסוע גם עם בעלי וכל המשפחה, פתאום באותו הרגע קיבלתי הודעה על ההגרלה על טיסה לכל המשפחה! במקום תרמתי על המסלול הכי גדול.

"יומיים לאחר ח"י אלול הטלפון פתאום מצלצל, ועל הקו נציגי מכון אור החסידות. הוא בירר אם הגיע לאיש שחיפש וכשאישרתי לו שזה אכן אני הוא המשיך: 'אני שמח לבשר לך שזכיתם בהגרלה הראשונה של אור החסידות."

"זה היה ועדיין מתנה הכי שווה שיכולתי לתת למשפחה שלי. גם לתרום למה שאני הכי מאמינה בו "מכתב יומי" - מכתבים מהרבי, וגם לקבל על זה מתנת חיים לכל המשפחה בבית חיינו בשנת הקהל".

בשני הקרוב!!! כ' מרחשוון תתקיים אי"ה ההגרלה השנייה בה תזכה משפחה נוספת לנסוע לרבי בהקהל. זו יכולה להיות גם המשפחה שלך! השותפות בהפצת דברי הרבי למאות אלפי יהודים, במספר ערוצים יומיים ושבועיים - היא עצמה קובעת ברכה, ורוכשי הכרטיסים זכאים להשתתף בכל ההגרלות הבאות - סה"כ 5 הזדמנויות לזכות!

לרכישת כרטיסים >> לחצו כאן

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.