צביקה קעניג | יום ט"ז חשוון ה׳תשפ״ג 10.11.2022

פליטת הפה של הרצוג על בן גביר: ”מעורר חרדה רבה בעולם"

בתום המפגש עם נציגי סיעת ש“ס התייחס הרצוג לכניסתו הצפויה של ח“כ איתמר בן גביר לממשלה כשחשב שהמיקרופונים כבר סגורים. בהקלטה נשמע הרצוג אומר כי בן גביר מעורר חרדה רבה בעולם
פליטת הפה של הרצוג על בן גביר: ”מעורר חרדה רבה בעולם

תקרית מביכה לנשיא הרצוג: בתום המפגש עם נציגי סיעת ש“ס שבאו להמליץ על נתניהו להרכבת הממשלה, התייחס הרצוג לכניסתו הצפויה של ח“כ איתמר בן גביר לממשלה כשחשב שהמיקרופונים כבר סגורים. בהקלטה נשמע הרצוג אומר כי בן גביר מעורר חרדה רבה בעולם.

”יש נושא אחד שלא אמרתי – תהיה לכם בעיה עם הר הבית", אמר הרצוג. ”זה נושא קריטי. אני יודע אבל יש לכם שותף שכל העולם מסביבנו חרד. אני גם אמרתי לו את זה בינינו, זה באמת לא לפרסום. לא רוצה לעשות צרות. זה באמת לא לפרסום“. 

לאחר שהדברים פורסמו בתקשורת נמסר מבית הנשיא הרצוג כי ”הנשיא הציג בפני נציגי סיעת ש“ס פניות שקיבל ובהן דאגה לגבי עמדותיו של ח“כ איתמר בן גביר בנושאים מסוימים. בשיחה הדגיש הנשיא את האחריות המוטלת על כלל נבחרי הציבור".

עוד נמסר מלשכת הרצוג כי ”במסגרת שיחותיו עם כלל ראשי הסיעות ביום חמישי האחרון התקשר הנשיא גם לח“כ בן גביר, ובשיחה פתוחה וכנה, העלה גם בפניו את הנושא". 

יו“ר עוצמה יהודית ח“כ איתמר בן גביר מסר בתגובה כי ”הנשיא יצחק הרצוג ואני מקיימים שיחות רבות ופוריות בשבועות האחרונים. לא אחת ציין בפני הנשיא כי ההיכרות הקרובה עם דעותיי ותכניותיי הצליחה לסחוף מאות אלפים בישראל וכי הוא סמוך ובטוח שאם אדבר עם העולם יבינו ויכירו שאני לא מכליל את כל הערבים. אגב, בעקבות השיחות עם הנשיא התחלתי להיפגש עם דיפלומטים ואפעל להסביר עמדות עוצמה יהודית בעולם כולו"

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.