חרדים10 | יום י"ג חשוון ה׳תשפ״ג 07.11.2022

"ממה הוא חושש?" הטור של בן גביר מסעיר את הימין

הטור של יו"ר עוצמה יהודית ב'ישראל היום' עם הכותרת "אחיי בשמאל" - מכעיס רבים מהימין • ח"כ טלי גוטליב מהליכוד: "תפסיקו להתרפס ולהתנצל בפני השמאל שעד אתמול ירק על כולנו וביטל את כולנו. זה מביך” • הפרשן יעקב ברדוגו: "ממה הוא חושש?" • יהודה אבידן: "מה הטעם לנסות ולבקש לגיטימציה מהשמאל?”
הטור של יו"ר עוצמה יהודית ב'ישראל היום'

יו”ר עוצמה יהודית, ח”כ איתמר בן גביר, פרסם הבוקר (שני) טור מיוחד ב’ישראל היום’, בו פנה למי שמביע חשש מפניו לאחר הבחירות, וניסה להרגיע כי יהיה קשוב גם לצרכיהם. 

“חבריי בשמאל: אחים אנחנו”, כתב. “כן, למרות המחלוקת, למרות ארבע מערכות בחירות שהובילו לשיח קוטבי ולחידוד השונה והמפריד, למרות הדמוניזציה והשנאה, למרות כל זאת, אחים אנחנו”.

דבריו גררו ביקורת מימין ומשמאל.

ח”כ טלי גוטליב מהליכוד התייחסה לטור – ותקפה: “חבריי הפוליטיקאים מהימין. תפסיקו להתרפס ולהתנצל בפני השמאל שעד אתמול ירק על כולנו וביטל את כולנו. רוצים למשול? לא למדתם? רק בגאווה ובעוצמה! לא במכתבים לאומה לא בראיונות מתחנפים לשמאל. זה מביך ממש”.

איש התקשורת יעקב ברדוגו לשרון גל ברדיו ‘גלי ישראל’: “בנימין נתניהו לא היה במערכת הבחירות הזו בערוצים 11,12,13 למעט פעם אחת בתכנית שלך כי הוא מכבד אותך. הערוצים האלה עכשיו ממלאים את כוס התרעלה. כשאתה הולך ומחפש את הליטוף של ערוץ 12… או למשל הבוקר, אני רואה את הטור של בן גביר, ממה הוא חושש? מה, אנחנו לא יודעים שכולנו אחים? ממי אתה מחפש לגיטימציה? מה קרה? אני לא מתרפס בפני אף אחד כדי לקבל לטיפה. אנשי תקשורת המיינסטרים שרפו אותנו בכל מקום”.

איש התקשורת יוסי דוידוב: “חבר הכנסת בן גביר, אם כבר לפרסם מכתב התנצלות נוכח העובדה שניצחת, וה' יודע למה אתה לא מרגיש נעים מכך, אבל אם כבר – למה לפרסם בישראל היום ולא בהארץ? הימין מפחד מהצל של עצמו. מנטליות של עבדים”.

איתי גדסי ברדיו ‘קול חי’: “מה זו ההתנצלות של בן גביר לשמאל? הימין ניצח ואין צורך להתנצל על כך”. יהודה אבידן: “ממשלה שמנצחת צריכה לשלוט, בדיוק כמו שהם שלטו. גדעון סער עם 6 מנדטים קיבל תפקיד גם למקום ה-20 שלו. מה הטעם לנסות ולבקש לגיטימציה מהשמאל?”

מיכאל בן ארי, ממקימי עוצמה יהודית, הגיב: “כששואלים אם גם אני התמתנתי. אני משיב: שמשטרת המחשבות של השמאל, מי שמחבק את מבקשי נפשנו (בל״ד אשף) ומצייר את עצמו כ׳הומניסט׳ עאלק, אין זכות להגדיר אותי. אני לא קיצוני, ולא רדיקאלי, ולכן אין לי כל צורך למתן דעות לגיטימיות המתיישרות עם הגיון והבנת המציאות. אינני זקוק להכשר שלהם”.

פעיל השמאל הקיצוני ואיש התקשורת יריב אופנהיימר צייץ בדף הטוויטר שלו: “אין לי אח כהאניסט”.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.