מערכת COL | יום ט' חשוון ה׳תשפ״ג 03.11.2022

ניצחון גוש נתניהו, האכזבה של ברוך מרזל ותקרית דוכן התפילין

סיכום מערכת הבחירות שהסתיימה השבוע בניצחון מוחץ של גוש הימין בראשות נתניהו, והאכזבה של ברוך מרזל מחברו הקרוב עד לא מכבר איתמר בן גביר • וגם: כך תשפיע הממשלה החדשה על יוקר המחייה • תכנית ליל שישי
ניצחון גוש נתניהו, האכזבה של ברוך מרזל ותקרית דוכן התפילין
תמונות: באדיבות המצלמים

תוכנית 'ליל שישי' ב-COL. אלו הכותרות:

המבול מאחורינו כמו גם הבחירות. מי המנצח הגדול של מערכת הבחירות הזאת ומי חטא בחטא היוהרה? יהיה כאן העיתונאי ואיש התקשורת יקי אדמקר שיסכם את מערכת הבחירות הדרמטית שהביאה ניצחון ברור לגוש הימין במדינה.


האזינו לתכנית המלאה >>


לא תאמינו, אבל ברוך מרזל מקריית ארבע וחברו של איתמר בן גביר, לא מרגיש שותף לניצחון הימין בבחירות הללו, והוא גם חושב שאיתמר בן גביר צריך להתעשת מהר ולדבר על שינויים מהותיים ולא רק לקחת תפקידי מפתח בממשלה החדשה שמתגבשת. "אני לא הצבעתי לט', למרות שהייתי מהמייסדים של המפלגה יחד עם ד"ר מיכאל בן-ארי שחושב כמוני היום על עוצמה יהודית" הוא מצהיר.

כולנו הזדעזענו מהסרטון הקשה של התפילין ופעיל תנועת מרצ שהסתובב ביום הבחירות ברשת. נהיה כאן עם השליח לדוברי צרפתית הרב ראובן בלאיש שמפעיל באזור הקלפי המדוברת בנתניה דוכן תפילין בכל ימות השנה, שיספר על מה שהתרחש לפני ואחרי האירוע, ואיך זה קשור לפרשת השבוע 'לך-לך' ומה הלקח שהוא למד מכך?

ממשלה חדשה באופק, אבל הצרות והאתגרים הישנים עדיין כאן. מה עם יוקר המחיה ושאר האתגרים הכלכליים שמחכים לשר האוצר החדש ולממשלה החדשה? מה יהיה על הריבית של בנק ישראל? והאם בכלל אפשר להחזיר את הגלגל הכלכלי לאחור ולבטל למשל את המס שהושת לפני כשנה על הכלים החד פעמיים? נהיה כאן עם היועץ הכלכלי שחר וולף שיסקור את תמונת המצב הכלכלית הנוכחית.

בעוד 30 יום אירועי צמאה ייפתחו בקול רעש גדול. וזה גם זמן מתאים לצלול לעולם הפודקאסטים של צמאה. נשוחח כאן עם הרב שמוליק קפלן, העורך והמגיש של סדרת הפודקאסטים 'הללו' מבית צמאה, שיספר על גלגולו של הניגון 'הושיעה את עמך' שהרבי הורה לנגן החל מחודש תשרי של שנת תשכ"ב, ואיך זה קשור ליהדות רוסיה? 

לסיום, ברית בין הבתרים ולהכניסו בבריתו של אברהם אבינו - המוהל החב"די הוותיק והמפורסם הרב מנחם פליישמן מרחובות, יספר על בריתות מיוחדות ועל ההוראה שקיבל מהרבי לעסוק באומנות המילה, והוא גם יבחר את ניגון השבת שלו שיסיים את התוכנית.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.