COL | יום ט' חשוון ה׳תשפ״ג 03.11.2022

כשכולם מיהרו לקלפיות: בחולון חנכו את ה'טנק' החבד"י

בעוד תושבי המדינה נהרו לקלפיות להצביע, בחב"ד חולון חנכו 'טנק' חבד"י - בית חב"ד נייד שיופעל על ידי השלוחים ברחבי השכונות • ה'טנק' מכיל את כל העזרים הנדרשים להפעלת כינוסי ילדים, שיעורי תורה, בדיקת תפילין ומזוזות והפצת המעיינות בהיקף רחב
כשכולם מיהרו לקלפיות: בחולון חנכו את ה'טנק' החבד
צילום: מאיר דהן, COL

בז׳ מר חשון נערך טקס מיוחד - חנוכת "טנק המבצעים" של חב"ד חולון בראשות הרב ירחמיאל גורליק, מנהל בית חב״ד והרב דוד גוראריה יו״ר חב״ד חולון.

הטנק הייחודי נועד לשמש כבית חב"ד נייד שיופעל על ידי השלוחים ברחבי השכונות.

בהתאם לכך, יוצר דגם מיוחד של "טנק" שמכיל את כל העזרים הנדרשים להפעלת כינוסי ילדים, שיעורי תורה, בדיקת תפילין ומזוזות והפצת המעיינות בהיקף רחב.

חנוכת הטנק נפתחה בדברי הרב דוד גוראריה, שהציג את הטנק ותכונותיו ואת התאמתו לפעילות של כל שכונה, ואת תוכניות הפעולה בעיר.

הוא הודה לקרן מרומים על תמיכתם בפרוייקט של ה״טנק״ ובתמיכתם הכללית לכל פעולות חב״ד ולר׳ דניאל טל על תמיכתו הבלתי פוסקת בפעולות חב״ד חולון.

הרב הראשי וחבר בי"ד רבני חב"ד, השליח הרב יוחנן גוראריה שיתף את הנוכחים ביחס המיוחד של הרבי לטנק המבצעים ועל כך שיחד איתם, שלוחי הקודש, שלח הרבי בשנת תשל״ו ״טנק מבצעים״. הרב בירך את כל השלוחים והשותפים בהצלחת עבודת השליחות.

הרב נפתלי ליפסקר, מנהל אגף הסניפים בצעירי אגודת חב"ד ציין בדבריו את הייחודיות של הטנק, כפי שרואים במערכות הצבאיות המתנהלות כיום בעולם, ושיבח בהתפעלות את פעילותם הנמרצת של השלוחים בכל רחבי העיר חולון.

בגזירת הסרט כובדו מר דני טל, מידידי חב"ד חולון יחד עם הרב יוחנן גוראריה והרב נפתלי ליפסקר הרב ירחמיאל גורליק מנהל בית חב״ד המרכזי והרב דוד גוראריה יו״ר חב״ד חולון.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.