מערכת COL | יום ח' חשוון ה׳תשפ״ג 02.11.2022

ב'יהדות התורה' חוגגים: הגדילו את כוחם בכל ריכוזי חב"ד בארץ

בפעילות ממוקדת בניצוחו האישי של יו"ר סיעת יהדות התורה, הרב מאיר פרוש: יהדות התורה הגדילה את כוחה בכל ריכוזי חב"ד • ראשי רבני ומשפיעי חב"ד הביעו את תמיכתם הפומבית והבהירו כי הם ובני ביתם יצביעו ג'
ב'יהדות התורה' חוגגים: הגדילו את כוחם בכל ריכוזי חב
צילום: באדיבות המצלם

הצלחה סוחפת נרשמה גם בבחירות אלו למטה חב"ד ביהדות התורה כשהמפלגה הגדילה את כוחה בכל ריכוזי חב"ד הפעם הרביעית ברציפות. בכפר חב"ד עלתה המפלגה בלמעלה מ־35 אחוז ביחס לתוצאות הבחירות לכנסת ה־24, וזכתה ב־563 קולות.

ההצבעה הגורפת בכפר, בירת חב"ד בארץ הקודש, הביאה לידי ביטוי את האמון הבלתי מסויג כלפי ח"כ הרב מאיר פרוש מצד מאות מתושבי הכפר, חסידים ואנשי מעשה, בני תשחורת כברי שיבה, אברכים כישישים.

במטה חב"ד זוקפים את ההצלחה הגדולה לקמפיין ממוקד מהרגע הראשון שהתמקד במסר כי יהדות התורה היא הרשימה החרדית ביותר בגוש הימין ומסמך ההתחייבות של יו"ר יהדות התורה, ח"כ הרב מאיר פרוש, שנוסח אישית על ידי הרב ישראל הלפרין ע"ה, שליח הרבי ורב קהילת חב"ד בהרצליה אשר עמד אישית בראש 'המטה לשלום העם והארץ'.

פעילות המטה, בניצוחו האישי של ח"כ הרב פרוש, התמקדה בראש ובראשונה מול גדולי רבני ומשפיעי חב"ד שבזה אחר זה הביעו באופן פומבי את תמיכתם ביהדות התורה.

חומר פרסומי ייעודי הופץ בריכוזי חב"ד עם התמקדות בנושאים הקרובים לליבם של חסידי חב"ד: שמירה עקבית על שלוש השלמויות שעליהן זעק הרבי מקירות לבבו הטהור: שלמות העם, שלמות התורה ושלמות הארץ, וכן התמקדות בפועלו הרב של ח"כ הרב מאיר פרוש, הנציג הנאמן של חב"ד בכנסת, העומד לימין רבני, שלוחי, עסקני וחסידי חב"ד כל העת.

מטות ייעודים שפעלו בריכוזי חב"ד שצוידו בתוכנות מחשב שסייעו בפילוח און־ליין של קולות חב"ד מה שסייע רבות למטה יום הבחירות בהוצאת ודירבון המצביעים להגיע לקלפיות.

לצד אלו נוספו עוד ריכוזים של חסידי חב"ד בנקודות רבות ברחבי הארץ: תוספת של מאות קולות בחב"ד בכל יישוב ויישוב כדלהלן: קרית מלאכי, לוד, צפת, רחובות, מגדל העמק, אלעד, באר שבע, אשקלון, בית שמש, הרצליה, בני ברק, אופקים, פתח תקוה, חולון, ירושלים, ביתר עילית, נתניה, שבהם היתה הפעם תמיכה עולה וגורפת של חב"ד ביהדות התורה.

בימים שקדמו לבחירות השמיעו ראשי זקני ומשפיעי חב"ד את דברם הברור שיש להצביע ליהדות התורה שסימנה ג'. מזכיר בית דין רבני חב"ד, הגה"ח רבי יצחק יהודה ירוסלבסקי שליט"א יצא מגדרו כשפרסם מכתב אישי בחתימת ידו בו גילה בין היתר: "אני ובני ביתי נצביע ג". במקביל, זקן רבני חב"ד הגר"ט בלוי, אב"ד חיפה הגר"ג אקלסרוד, הגר"ז גופין משפיע ישיבת תומכי תמימים המרכזית, הגרח"ש דייטש משפיעם של חסידי חב"ד, הגרא"ל כהן רבם של חסידי חב"ד בביתר עילית, הגר"ט זילברשטרום רב קהילת שיכון חב"ד בירושלים, ועוד שורה של רבנים ומשפיעים קראו להצביע ג' ואף הבהירו כי הם עצמם יעשו כן, כמשמעות האחת והיחידה להוראת רבם לתת את הקול "לרשימה החרדית ביותר".

יומיים לפני הבחירות הופיעו דבריו הבהירים של רבה הראשי של בני ברק, הרב חיים יצחק אייזיק לנדא, שהבהיר בתשובה לאברכים חסידי חב"ד שפנו אליו בשאלה למי להצביע בבחירות הקרובות כי "ברור לחלוטין שאין משמעות אחרת להוראתו הברורה של הרבי, להצביע לרשימה החרדית ביותר לדבר ה' ואין להצביע כלל למפלגות שאינן חרדיות ח"ו והדברים ברורים. ואני ובני ביתי נצביע לרשימת יהדות התורה שסימנה ג".

הרב הוסיף ואמר בנחרצות: "כהוראת הרבי וכהוראת כל גדולי ישראל חייבים להצביע וכשם שאין אוכלין לפני קריאת המגילה ונר חנוכה כי מצווה היא והגמ' שואלת על ברכתם 'אשר קדשנו במצוותיו וציוונו' והיכן ציונו? ועונה 'לא תסור' – אותה מצווה ממש יש בהצבעה בבחירות 'לא תסור' ואין לאכול לפני שמצביעים".

יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ הרב מאיר פרוש ערך חריש עמוק בשיחות רבות וביקורים ממושכים בכל ריכוזי חב"ד בכל רחבי הארץ, פגישות אישיות עם רבני חב"ד, חברי בית דין רבני חב"ד, רבני ערים וקהילות מקרב חסידי חב"ד, עסקנים ומנהלי מוסדות. רבים מהם עשו בימים האחרונים נפשות רבות לטובת ההצבעה החב"דית ליהדות התורה שסימנה ג', המחויבת לשלוש השלמויות וכהוקרת והכרת טובה לנציגה הבכיר, הרב פרוש, המלווה בנאמנות עקבית את חב"ד, עמדותיה, שלוחיה וכל אשר לה, יותר מ־30 שנה ברציפות.

כאמור, בראש מטה חב"ד ביהדות התורה עמד ח"כ הרב מאיר פרוש, כשבידו מסייעים שניאור רוזן יועצו האישי, בנימין ליפקין עורך 'המבשר' ועו"ד ר' שרון גושן שזכו לשבחים רבים על קמפיין מקצועי, יסודי וממוקד.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.