מנדי ברגר | יום ח' חשוון ה׳תשפ״ג 02.11.2022

הפתיעו גם את עצמם: חגיגת נציגי 'יהדות התורה' ובוחריה

חברי הכנסת של יהדות התורה ואלפי בוחרים חגגו אמש בבני ברק את הניצחון הגדול של המפלגה, שהפתיעה גם עצמה וקטפה ככל הנראה תשעה מנדטים • יו"ר יהדות התורה הרב יצחק גולדקנופף: "בע"ה עם הקמת הממשלה נקיים את הבטחותינו לבוחר" • יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני: "אנחנו שמחים הלילה כי העפנו את הממשלה הרעה הזאת הבייתה" 
הפתיעו גם את עצמם: חגיגת נציגי 'יהדות התורה' ובוחריה
צילום: משה גולדשטיין

חברי הכנסת של יהדות התורה ואלפי בוחרים חגגו אמש בבני ברק את הניצחון הגדול של המפלגה, שהפתיעה גם עצמה וקטפה ככל הנראה תשעה מנדטים.

חבר הכנסת הנכנס, יו"ר יהדות התורה הרב יצחק גולדקנופף: "אני מבקש להודות לכל אלפי הפעילים שהדירו שינה מעיניהם לילה ויום, ובמסירות נפש פעלו ללא ליאות להביא עוד קול ועוד קול. בע"ה עם הקמת הממשלה נקיים את הבטחותינו לבוחר". 

גולדקנופף אמר כי "שר האוצר היוצא איווט ליברמן, לא בחל באף אמצעי שיפגע באוכלוסיה החרדית. למרבה הצער, הוא פגע לבסוף בחברה הישראלית כולה. אנחנו מקווים מאוד שבממשלה הבאה נוכל לתקן, בע"ה, את הנזקים שהוא יצר. הבטחנו להפוך כל אבן על מנת לפתור את מצוקת הדיור, ולאפשר דיור בר-השגה לחיילים משוחררים ולעמלי התורה. זוגות צעירים המתגוררים בחניונים, הם אות קלון על מצח החברה הישראלית. 

"הבטחנו לפעול להורדת יוקר המחיה, לפתיחת השוק לתחרות והוספת מוצרים בסיסיים למחיר הנמצא תחת פיקוח. משפחה שלא יכולה לאפשר לעצמה פעם בשבוע בשבת קודש לאכול עוף ודג היא תעודת עניות לנו כחברה, לנו כמדינה".

יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני בחגיגות הניצחון של יהדות התורה בבני ברק: "מה לא אמרו עלינו, שאין לנו הנהגה, שניחלש, שיצביעו לכל מיני מפלגות אחרות, הוכחנו - יש לנו אב זקן! יש לנו מנהיג! הגדלנו את מספר הקולות שלנו בלמעלה מ-20 אלף קולות, המנדט השמיני שלנו עוד ייכנס בע"ה. אנחנו שמחים הלילה כי העפנו את הממשלה הרעה הזאת הבייתה. ליברמן אמר שהוא מכבד את רצון הבוחר? שיכבד אותם וילך הבייתה! העם לא רוצה אותו כאיש ציבור. הוא נכשל בכל תחום בעשייה הציבורית. הבייתה!".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.