ח"כ הרב מיכאל מלכיאלי מברך את בוגרי מחזור תשפ"ב בטקס חלוקת תעודות: "מסילה יוצרת מהפכה בחברה החרדית על ידי אנשים מתוך הקהילה. זוהי ההשקעה המשתלמת ביותר לציבור."

אימון הוא מקצוע חם ומבוקש, היכולת להשפיע בזמן קצר ובצורה מדויקת על אנשים רבים מאפשרת לגברים ונשים מוכשרים להפוך למשמעותיים בחייהם של המתאמנים והמתאמנות שלהם.

כלכלה היא נושא לוהט ורגיש . היכולת לשגשג כלכלית ולא רק לשרוד את היומיום הפכה להיות מדוברת ונכספת לאור הטלטלות העולמיות, יוקר המחיה והאתגרים בחייה של משפחה ממוצעת.

השילוב בין הסמכה מקצועית באימון לבין ידע אדיר בניהול פיננסי - מנצח.

אלפי משפחות שעברו תהליך אימון כלכלי חבות את ההצלחה שלהן למלווה מסילה שהיה איתן לאורך הדרך. מייאוש ומתח הן הגיעו ליציבות כלכלית, תקווה ורוגע.

בעולם של ביקוש הולך וגובר למקצוע האימון הכלכלי, פותחת מסילה מחזור נוסף למאמנים ומאמנות שירכשו מקצוע שהוא שליחות, בצורה המקצועית ביותר.

הקורס בניהולו המקצועי של נחום ברוק, וכולל סגל מרצים מהשורה הראשונה בתחומי קואוצ'ינג, כלכלה התנהגותית, שוק הנדל"ן ושוק ההון, מיסוי ומיצוי זכויות, משכנתאות והגדלת הכנסות, ייעוץ עסקי ועוד.

הבוגרים מקבלים תעודת הסמכה לאימון פיננסי מטעם מסילה ומטעם איגוד היועצים והמאמנים לכלכלת המשפחה.

הניסיון המצטבר במשך קרוב ל-25 שנה במסילה, מאפשר ללומדים לחוות את הפרקטיקות העדכניות ביותר שנגזרות מליווין של אלפי משפחות, הדרכה במאות סמינרים וישיבות לכלכלה מונעת, והתמחויות מיוחדות בגיל השלישי, זוגות צעירים, הורים מחתנים ועוד. כל אלו נארזים לתוך מודל שלושת השלבים של מסילה, היחיד שהוכיח את עצמו בהליכי בקרה ומדידה לאורך זמן, ומועברים בהרבה עניין ומוטיבציה למשתתפים.

חנוך ל', בוגר המחזור הקודם, היטיב לתאר: "היינו חנוקים כלכלית. הבנתי שאני צריך לעשות שינוי. נרשמתי לקורס המאמנים. בלי לחשוב הרבה, קפצתי למים וביקשתי שיערכו עלי את הסימולציה. התועלת שלי הייתה מיידית. התחלתי לראות אופק עד לנישואי הילדים שלי בכבוד, והלאה, כך שבראש ובראשונה היה הרווח האישי שלי שלהערכתי עומד על מאות אלפים. בשלב הזה הבחנתי שהעמיתים שלי לקורס הם ממגוון תחומים מקצועיים, גם כאלו שקשורים בקשר הדוק לפיננסים, כמו יועצי משכנתא ואנשי נדל"ן, וגם אנשים משמעותיים בעשייה הקהילתית כמו גבאים ונציגי קופות. עברנו תהליך הכשרה מקיף שהפך אותנו למאמנים מקצועיים. בד בבד קיבלנו תכנים מעשירים בהיקפים נרחבים בכל המעטפת הפיננסית שקשורה לניהול נכון של כלכלת המשפחה, איזון והגדלת רווח."

לקבלת סילבוס

 (שלוחה 1) [email protected] 02-500-475

 

 

 

 

 

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.