מנדי ברגר | יום ה' חשוון ה׳תשפ״ג 30.10.2022

בריטניה: שלוחים חדשים יפעלו בעיר סאות'אנד-און-סי

הרב צבי ומושקי בירנהאק, יחד עם בנם שלמה אהרון, הגיעו השבוע לבריטניה כדי להתחיל את שליחותם החדשה בסאות'אנד און סי, אסקס, בריטניה וסביבותיה
בריטניה: שלוחים חדשים יפעלו בעיר סאות'אנד-און-סי

הרב צבי ומושקי בירנהאק, יחד עם בנם שלמה אהרון, הגיעו השבוע לבריטניה כדי להתחיל את שליחותם החדשה בסאות'אנד און סי, אסקס, בריטניה וסביבותיה.

שניהם ילידי ישראל, הרב צבי למד בישיבה בקרית גת, וקיבל סמיכה  ב770, ניו יורק. מאז נישואיהם לפני שנתיים למד הרב צבי בכולל, ואז לימד בישיבה קטנה. אשתו מושקי הייתה רכזת חברתית בתיכון בקריית מלאכי, נחלת הר חב"ד, ישראל.

בני הזוג בירנהאק מביאים עימם ניסיון בחינוך פורמלי ובלתי פורמלי, שנצברו במסגרת הכשרתם במערכת ההשכלה הגבוהה של חב"ד במקומות שונים בעולם, לרבות מוסקבה, אוקראינה, צרפת, גרמניה וכפר חב"ד ישראל.

הזוג בירנהאק יהיו משפחת השלוחים השביעית באזור אסקס, שהובאה ע"י הרב אריה ודבורה סופרין יחד עם מרכז לענייני חינוך במסגרת "קמפיין 120 שנה". ויפתחו את הבית חב״ד הרביעי, לצד הסניפים הקיימים בגאנטס היל, באקארסט היל ואפינג.

בתחילה הם יתקשרו עם הקהילה, על ידי הבאת רוח חב"ד לכל מה שהם פוגשים, באמצעות אירוח שבת ויום טוב, תוכניות פסטיבל לכל המשפחה, ביקורי בית, לימודים אחד על אחד ולמידה קהילתית.  

הם יעבירו את החודשים הראשונים שלהם בהיכרות עם הקהילה, יתמכו היכן שהם יכולים בכל תשתית קיימת, ובכך יחזקו את החיים היהודיים בכל מקום שימצאו צורך בכך.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.