צביקה קעניג | יום ד' חשוון ה׳תשפ״ג 29.10.2022

מזכיר בי"ד חב"ד הרב ירוסלבסקי: "נצביע ליהדות התורה"

מזכיר בית דין רבני חב"ד הרב ירוסלבסקי יוצא מגדרו ומוציא מכתב מפורש, על נייר המכתבים הרשמי שלו ובחתימת ידו, מכתב מפורש שאינו מותיר שום מקום לשום ספק
מזכיר בי

ימים ספורים לפני מערכת הבחירות הגורליות ביותר שידעה הארץ אי פעם - מזכיר בית דין רבני חב"ד, הגאון החסיד רבי יצחק יהודה ירוסלבסקי שליט"א, יוצא מגדרו ומוציא מכתב מפורש, על נייר המכתבים הרשמי שלו ובחתימת ידו, מכתב מפורש שאינו מותיר שום מקום לשום ספק.

במכתבו הנושא את התאריך ב' מרחשוון תשפ"ג, פונה הגרי"י ירוסלבסקי שליט"א "אל כל אחד ואחד מאנ"ש שיחיו" וכותב: "לרגל הבחירות המתקיימות ביום ג' הקרוב ז' מרחשוון הבעל"ט, בהתאם להוראות הבחירות המפורשות מכ"ק אדמו"ר נשיא דורנו:

"1. הוראת הרבי החובה להצביע עבור המפלגה החרדית ביותר לדבר ה' ונאמנה לשלושת השלמויות, ולכן יש להצביע עבור רשימת יהדות התורה שסימנה ג', או עבור רשימת ש"ס. ואני ובני ביתי נצביע עבור רשימת ג'".

בסעיף הבא, סעיף 2 במכתבו המיוחד והחד-משמעי כותב הרב כי "לאור הסכנה הגדולה והמאורעות הקשים בשנה וחצי האחרונים בפגיעה קשה בכל ענייני הדת בארצנו הקדושה ובענייני שלימות ארצנו הקדושה, אני מתחנן בזה לא להתחכם, ולמלאות את רצונו הק' של הרבי שכל אחד ואחת ילכו להצביע ולהשפיע על אחרים להצביע למפלגות החרדיות ביותר. וכדברי הרבי למי שח"ו אינו מצביע: "תקלת הרבים תלויה בו ח"ו... ומיעוט קול אחד ברשימה היותר חרדית מגביר החשיבות הערכית של רשימות המנגדים על ה' ותורתו"".

הגר"י ירוסלבסקי שליט"א יוצא עוד מגדרו ומוסיף במכתבו עוד סעיף, שלישי במספר, בו חורץ הרב בחדות ובבהירות כהאי לישנא: "לאור הוראות הרבי אין להצביע לרשימות שאינם חרדיות וד"ל".

מיד עם פרסום המכתב המפורש של הגרי"י ירוסלבסקי שליט"א שהופץ כאש קודש מתלקחת בכל מחוזות חסידי חב"ד ברחבי הארץ - נרשמת התעוררות רבתי והתגייסות של כל יחיד וכל משפחה לטובת ההצבעה לרשימה החרדית ביותר, כשרבים מבקשים להתחקות אחר "מעשה רב" אשר הוא "עדיפא מהלכה", לאור עדותו הברורה של הגרי"י ירוסלבסקי, המעיד מפורש על עצמו: "ואני ובני ביתי נצביע לרשימת ג'". ההתעוררות בחב"ד למען יהדות התורה שסימנה ג' ניכרת בכל פינה ובכל אחד ממחוזות חב"ד.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.