| יום ב' חשוון ה׳תשפ״ג 27.10.2022

אחרי ב"ב וירושלים: השליחים של Wolt מגיעים גם לכפר חב"ד

עם למעלה מ-130 מסעדות כשרות באזור, תושבי כפר חב"ד חמד וצפריה, יכולים מעכשיו להזמין מזון ומוצרים נוספים עד הבית באמצעות האפליקציה | המהלך משתלב בהתרחבות  של Wolt לשוק המהדרין  
אחרי ב
צילום אילוסטרציה: הרצל קוסאשוילי, COL

אחרי שחברת Wolt הרחיבה את הפעילות שלה לירושלים ובני ברק מגיע תורם של היישובים כפר חב"ד, חמד וצפריה: החל מהשבוע, תושבי האזור יוכלו להזמין הביתה בלחיצת כפתור ארוחות ממסעדות מוכרות וכשרות למהדרין, בקלות, במהירות וביעילות.

השליחים הכחולים יספקו שירות משלוחים לתושבי האזור, כאשר המטרה היא לספק שירות בנוסף למשלוחים ממסעדות מהדרין מרחבי האזור, גם לחנויות שונות, כולל חנויות, מרכולים/סופרים, פארם, חנויות נוחות, פרחים וספרים ועוד. שעות הפעילות הן מ-8:00 בבוקר ועד 2:00 בלילה.

אפליקציית המשלוחים כבר מקיימת שיתוף פעולה עם למעלה מ-130 מסעדות כשרות באזור מהן ניתן להזמין באפליקציית Wolt.

בהן: חומוס אליהו, ריבאר, ארומה, סורנטו, פיצה מגשים, גריל המרכבה, פיצה פיקס ועוד ועוד. בנוסף, ניתן להזמין ממשלוח מעשרות חנויות ומרכולים כמו רמי לוי בשכונה, ויקטורי, מחסני השוק, גלידות שטראוס, גלידות נסטלה, דני בתי מאפה, אלירן פרחים, מאפיית מתוקה, קפה זה החיים, פרחי ליאת, סלטי משני ועוד.

בשנה האחרונה החלה Wolt לאפשר לגולשים באתר ובאפליקציה לסנן מסעדות ע"פ קטגוריה של כשרות למהדרין - מה שמהווה צעד משמעותי כלפי שומרי הכשרות בישראל המשתמשים בשירות.

המהלך שהחל לראשונה בירושלים זכה לפידבק נרחב בקרב שומרי הכשרות בעיר, ולאחר ההצלחה בבירה, הוא המשיך והתרחב לבני ברק. המהלך הנוכחי ממשיך את המגמה של החברה, לאפשר לשומרי הכשרות להזמין מזון כשר למהדרין עד הבית.

להורדת היישומון >>לחץ כאן<<

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.