מערכת COL | יום ב' חשוון ה׳תשפ״ג 27.10.2022

ראשי המפלגות הפונות אל חסידי חב"ד מדברים, והירי בכפר חב"ד

5 ימים לבחירות לכנסת: ראשי שלושת המפלגות הדתיות, יהדות התורה ש"ס והציונות הדתית, בראיונות נרחבים ל-COL עבור חסידי חב"ד • וגם: איבוד המשילות המטריד בכפר חב"ד בדמות קולות ירי • תכנית ליל שישי
ראשי המפלגות הפונות אל חסידי חב
צילומים: ארכיון COL ובאדיבות המצלמים

תוכנית 'ליל שישי' ראשונה לשנת תשפ"ג - שנת הקהל תשודר הערב (חמישי) כאן ב-COL, החל מהשעה 21:00.

אלו הכותרות:

איבוד משילות לא רק בדרום אלא ממש במרכז. תושבי כפר חב"ד והיישובים הסמוכים מופרעים בלילות האחרונים על ידי יריות שיוצאות ממתחם אירועים בלתי חוקי שנבנה בסמוך למחנה הצבאי בצריפין על ידי חמולה בדואית. איש התקשורת אודי דוד בן-דוד, תושב הכפר, מספר עד לאן הדברים הגיעו, ולמה תושבי הכפר חוששים לדבר בתקשורת הכללית על הבעיה הזאת? ומה בעצם הפתרון לכך?



כאמור, אנחנו בישורת האחרונה לפני הבחירות שייערכו ביום שלישי הקרוב. נשוחח עם הרב טוביה בלוי – זקן רבני חב"ד בארה"ק, שידבר על כך שמי מאנ"ש שחושב לא להצביע בבחירות, הרי שהוא לא נחשב לחסיד חב"ד אלא אולי לאוהד חב"ד במקרה הטוב. הוא גם ייתן סימנים לפתרון אפשרי לפלפול הנצחי בחב"ד: מה הפירוש: המפלגה החרדית ביותר?

בהמשך יהיו כאן ראשי המפלגות שפונות ומחזרות אחרי הקול החב"די. ראשון המרואיינים יהיה הרב אריה דרעי יו"ר תנועת ש"ס, שידבר על הצורך לגרש בכל מחיר את הממשלה הנוכחית שפגעה בכל הקדוש והיקר ליהדות. וגם על כך שלטענתו הנפגעים העיקריים מהממשלה האחרונה הם בעיקר החרדים ולא הציבור הדתי לאומי. הוא גם יענה על השאלה: האם הוא מאמין שש"ס יכולה לשחזר תוצאה דו ספרתית בבחירות הללו?

אחריו יהיה כאן חבר הכנסת הרב מאיר פרוש מיהדות התורה, שידבר על כך שהוא מאמין בכך שחסידי חב"ד יתאמצו דווקא במערכה כה גורלית לטובת ג'. וגם, מדוע לדעתו התפצלות של ג' ודגל התורה לא היתה תורמת להתחזקות הקול החרדי, וגם על הדרך הארוכה שלו עם חב"ד למען השלוחים ואנ"ש במשך עשרות שנים.

המרואיין הפוליטי האחרון יהיה חבר הכנסת איתמר בן-גביר - מי שמסומן כהפתעת הבחירות בכל הסקרים. הוא ידבר על הסיבה שחב"דניקים 'שרופים' עליו ומצביעים לו. האם הוא סולח לראש הממשלה בנימין נתניהו על התקרית בהקפות השניות בכפר חב"ד לפני כשבועיים? והאם אין סיכוי שנראה בן גביר ממלכתי ורגוע יותר בממשלה בה הוא מכהן כשר?

לסיום, איש התקשורת והיח"צ ודובר עמותת עלה - הרשת הלאומית לילדים ואנשים עם מוגבלויות ר' שימי סגל, יספר על פעילות העמותה המרגשת ועל הבחירות שהתקיימו שם כבר בשבוע שעבר בקרב דיירי ומטופלי העמותה, והוא גם יבחר את ניגון השבת שלו שאיתו נסיים את התוכנית.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.