שניאור דייטש | יום ב' חשוון ה׳תשפ״ג 27.10.2022

כל חב"ד תהיה שם: ועידת ההלכה המרכזית בת"א - בחמישי הבא

בעוד שבוע בדיוק, תתקיים בתל אביב ועידת ההלכה המרכזית - בהשתתפות צמרת פוסקי ההלכה והרבנים, ובראשם חברי בי"ד רבני חב"ד בארה"ק והראשון לציון והרב הראשי לישראל הגאון רבי יצחק יוסף שליט"א, לצד המונים אנ"ש והשלוחים מכל רחבי הארץ | רבים משריינים את מקומם בוועידה שתעסוק בסוגיות הכי בולטות בעולם ההלכה. מה איתך? | כל הפרטים
כל חב

ביום חמישי הבא, בדיוק בעוד שבוע, תתכנס צמרת רבני חב"ד וחשובי פוסקי ההלכה בדורנו, ובראשם הראשון לציון והרב הראשי לישראל הגאון רבי יצחק יוסף שליט"א, לוועידת ההלכה המרכזית שתערך בתל אביב. 

הוועידה הפכה בשבועות האחרונים למדוברת מאוד בעולם ההלכה בארץ הקודש והתכנים שיועברו בה יהדהדו עוד זמן רב. רבים מאנ"ש והשלוחים כבר שריינו את מקומכם. הבטיחו גם לעצמכם יום של הנאה רוחנית וייחודית שאין שני לו.

הוועידת תפתח עם יום עיון ייחודי בנושא חופה וקידושין, עבור רבנים ושלוחי הרבי. במושב יטלו חלק הראשון לציון הרב יצחק יוסף שליט"א, רבה של באר שבע הרב יהודה דרעי, דיין וחבר ועדת הבחינות של הרבנות הראשית הרב שלמה סוויסה, רבה של בת ים הרב אליהו בר שלום, מחבר ספר 'סדר קידושין ונישואין' הרב מרדכי פרקש ונציג מרכז רבני אירופה ודיין ומו"צ קהילת חב"ד בלונדון הרב לוי יצחק רסקין. 

לאחר מכן יתקיים יום עיון מקצועי לאברכים ונשואים טריים על הלכות הבית היהודי והשקפות הבית החסידי. ביום עיון זה ייטלו חלק סגן מזכיר בי"ד רבני חב"ד הרב מנחם מענדל גלוכובסקי, פוסק הלכה מרכזי ומחבר ספרים הרב יקותיאל פרקש ומומחה לטיפול וייעוץ זוגי ד"ר יוסף בן בסן. 

קהילה כהלכתה

המושב השני, "קהילה כהלכתה", יפגיש את רבני חב"ד בארץ הקודש ויושבים בעלי מקצוע ומומחים בהרצאות ודיונים סביב הנושאים הקהילתיים הדחופים. 

במרכז המושב, פאנל מיוחד של חברי בי"ד רבני חב"ד: הרב מ"מ גלוכובסקי, רבה של קריית גת הרב משה הבלין, רב הגבעה הצרפתית הרב מיכאל הלפרין, ורבה קהילת חב"ד במגדל העמק הרב ישראל יוסף הכהן הנדל. 

בנוסף, יתארח במפגש זה גם הפוסק הנודע הרב פרקש. בעניין 'קהילה כהלכתה', יתארחו גם ר' דובי ברוד - מומחה ומרצה למוגנות וד"ר יוסף בן בסן - מומחה לטיפול ייעוץ זוגי.  

בהמשך יתקיים פאנל כשרות מרתק וייחודי, ראושן מסוגו, על "הכשרות החב"דית" - האסור והראוי בעולם הכשרות של אנ"ש. בהשתתפות: מד"א כפר חב"ד הרב מאיר אשכנזי, מד"א קהילת חב"ד באלעד הרב שניאור זלמן ירוסלבסקי ומד"א קהילת חב"ד בצפת הרב מרדכי ביסטריצקי. 

המושב השלישי יעסוק בנושא כשרות למעשה עם גדולי הרבנים ובהמשך יתקיים גם סדרת הרצאות על 'שליחות כהלכה' עם נבחרת רבני חב"ד מארץ הקודש - ועל כך בדיווח נפרד אי"ה. 

בעיצומו של יום יתקיים כינוס הקהל יוקרתי, עם ארוחה משובחת, הפקת ענק והצדעה למפעל ההלכה והפתעות נוספות. 

המושבים הרביעי והחמישי יתקיימו בשעות הערב, בנושאים 'השומר שבת' ו'כסף מנלן' וגם על כך בדיווח נפרד אי"ה. 

האירוע יתקיים ביום חמישי הבא, ט' מר חשוון, באולם 'אקספו' בתל אביב (חניה מסודרת ודרכי הגעה נוחים, גם ברכבת).

מהרו להזמין ולשריין את מקומכם! להרשמה - לחצו כאן>>>

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.