מערכת COL | יום א' חשוון ה׳תשפ״ג 26.10.2022

היסטוריה: כל ח"כי ש"ס חתמו על התחייבות ל"שלושת השלמויות"

כעת אין ספק מי המפלגה החרדית ביותר: בפעם הראשונה כלל החברים במפלגה פוליטית חותמים על הצהרת נאמנות להוראת הרבי • יו"ר ש"ס אריה דרעי: "אין ספק שאנחנו המפלגה החרדית ביותר. הצבעה לנו היא הצבעה בטוחה לממשלת ימין ולנאמנות לתורת ישראל"
היסטוריה: כל ח
מכתב החתימה

היסטוריה: לראשונה אי-פעם חתמו כלל חברי מפלגה שרצה לכנסת על הצהרת נאמנות לאנ"ש חסידי חב"ד, בדבר השמירה על "שלושת השלמויות" שהיו כה חשובות לרבי: שלימות התורה, שלימות העם ושלימות הארץ.

במודעות שפורסמו הבוקר ב'כפר חב"ד' חתומים ח"כ יעקב מרגי, ח"כ יואב בן צור, ח"כ מיכאל מלכיאלי, ח"כ חיים ביטון, ח"כ משה ארבל, ח"כ ינון אזולאי, ח"כ משה אבוטבול, ח"כ אוריאל בוסו וח"כ יוסי טייב. זאת, מלבד חתימתו של יו"ר המפלגה אריה דרעי שחתימתו על התחייבות ל"שלושת השלמויות" כבר התפרסמה בשבוע שעבר.

במסמך נכתב: "אנו, כלל חברי תנועת ש"ס, מצהירים בזה לעמוד בגאון ולשמור בכל תוקף ובכל משמר על "שלשת השלמויות" המקודשות עליהן נלחם בכל עוז כ"ק אדמו"ר מליובאוויטש; נמשיך לעמוד בעוז לימין עולם התורה והשליחות, לשמור, לחזק, לבצר ולהעצים את לומדיה ושלוחי הרבי; לשמור על כללי ההלכה בהתאם לאורח החיים החרדי; להגביר את התקציבים למוסדות התורה ולהדוף כל ניסיון להצר את גיבורי החיל".

במכתב ההתחייבות נכתב עוד: "לא נאפשר שום פרצה בחומות היהדות, נעמוד בכל תוקף נגד גזירת 'מיהו יהודי' ונפעל לחוקק את פסקת ההתגברות שתסיר את גזירת הגיור".

באשר לשלימות הארץ הם הוסיפו: "נמשיך לחזק את ההתיישבות בארץ הקודש ולהגביר תקציבים לתועלת מפעל חשוב זה ונעמוד כחומה בצורה מול כל ניסיון לפגוע ביושבי ארץ הקודש. תנועת ש"ס תמכה ותומכת בהחלת הריבונות ומתנגדת התנגדות נחרצת להקמת מדינת טרור פלסטינית".

לסיום, הם מבטיחים: "נמשיך להיות 'המפלגה החרדית ביותר' כרצון קודשו של הרבי וכפי שהוכחנו במערכות הבחירות האחרונות במעשים ולא רק בדיבורים – ולהוביל בגאון את גוש הימין".

גורם חב"די מוכר אמר: "אין ספק שש"ס היא המפלגה היחידה שכל חבריה יכולים לכתוב על מכתב חשוב שכזה – ולא בכדי; בש"ס יש מנהיגות ויש אחידות ואף אחד מחבריה לא יכול פתאום לרמוז שהוא רוצה לחבור לממשלה עם בני גנץ וד"ל. אף אחד גם לא ינקוט במעשים המנוגדים הלכתית לדעת הרבי ולדעת הרבנות הראשית. ש"ס תלך בוודאות לגוש הימין כי היא הקימה ומשמרת אותו. הצבעה עבורם היא גם הצבעה וודאית, בעקיפין, לבנימין נתניהו. הצבעה לש"ס היא ללא ספק הרצון של הרבי בשמירה על הארץ, התורה והעם. לא לחינם יש סחף אדיר בחב"ד לכיוון ש"ס, רבים מבינים שבחירה בנבחרת שלהם אינה בדיעבד – אלא לכתחילה".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.