צביקה קעניג | יום א' חשוון ה׳תשפ״ג 26.10.2022

מטה חב"ד למען הצלחת יהדות התורה בהסתערות לבחירות

סיפוק רב מהמשוב המתקבל מהשטח * רבים שנחשפו בימים האחרונים לפרסומים המחדדים את המסר של "הרשימה החרדית ביותר" והרב מאיר פרוש, כנאמן לדעת הרבי זה שלושה עשורים - מבטיחים את הצבעתם ליהדות התורה ביום שלישי הקרוב
מטה חב

מטה חב"ד למען הצלחת "יהדות התורה" בישורת האחרונה לקראת הצלחת יום הבחירות. אין חסיד חב"ד שלא מכיר ונתקל בעשייה הבלתי פוסקת של ח"כ הרב מאיר פרוש למען חב"ד כל ימות השנה ולא רק לפני בחירות. בהתאם לכך נבחר לקמפיין הסלוגן "ח"כ מאיר פרוש - האיש שלי ושלך – האיש של הרבי". 

המסר שעובר מפעילי השטח, ראשי המטות ורכזי השטח הוא כי בחב"ד מבינים כי יש רק אדם אחד שכבר שלושה עשורים נאמן לחלוטין לשלוש השלמויות שעליהן זעק הרבי, נאמן לגמרי לכל דברי הרבי, ועומד תמיד לימין כל חסיד חב"ד.

רבנים ומשפיעים בחב"ד ציינו את העובדה כי ח"כ הרב מאיר פרוש זכה להתברך מהרבי באופן אישי בחלוקת השטרות לצדקה וכי ללא כל צל של ספק, מאור הפנים בו התקבל בקודש והברכות שהרעיף הרבי על ראשו עומדים לימינו מאז ולנצח וכי הדבר בא לידי ביטוי דבר יום ביומו. הרבנים והמשפיעים מציינים עוד כי לאורך כל פעילותו הפוליטית התבלט הרב פרוש כדמות אמינה לחלוטין וכנציג הציבור העומד בעקביות ובתוקף על הערכים שהוא מאמין בהם, דבר שהתבטא בעיקר בנאמנותו החד משמעית והבלתי מסויגת לשלמות התורה, העם והארץ, והתנגדותו הגורפת לתכנית ההתנתקות וכל עקירה באשר היא, לרבות תכנית המאה של טראמפ - שכזכור היה זה הרב פרוש שהאיר את עיני ראשי המתיישבים בסכנות ובוויתורים הכרוכים בה.

במטה חב"ד ממשיכים להתמקד במסר כי "יהדות התורה היא הרשימה החרדית ביותר בגוש הימין", לאור מכתב ההתחייבות הברור עליו חתם הרב פרוש; מכתב שנוסח אישית על ידי הרב ישראל הלפרין ע"ה שליח הרבי ורב קהילת חב"ד בהרצליה, שכזכור עמד בראש 'המטה לשלום העם והארץ' ושנלב"ע לפני מספר חודשים. הרב הלפרין קרא במערכות הבחירות האחרונות להצביע אך ורק ג' והוא עצמו העיד לא אחת כהאי לישנא: "מבין כל הנציגים – פרוש ביצע את התחייבות זו בצורה הטובה ביותר".

"בן חמש למקרא"

מודעה נוספת שיצאה ממטה חב"ד מחדדת את המסר כי הפירוש האחדת והיחיד של "בן חמש למקרא" להוראת הרבי "להצביע בעד הרשימה החרדית ביותר" – הוא הצבעה ליהדות התורה. 

"אין ספק שאנחנו הרשימה החרדית ביותר בגוש הימין. היחידה שתשמור חזק על שלוש השלמויות שחשובים לרבי", אמר ח"כ הרב מאיר פרוש בשיחה עם פעילים במטה חב"ד השבוע. הרב פרוש הוסיף והבהיר: "אמשיך לסייע ולעמוד לימין חב"ד כל ימות השנה. יהדות התורה תמיד נלחמה למען ארץ ישראל, כבר לפני 90 שנה, מאז ועד היום. אם חסידי חב"ד יתנו לי את הכוח בהצבעה גדולה ומאסיבית לטובת יהדות התורה, הדבר יחזק אותי יותר בעמידה על המשמר בכל המערכות הגדולות כדעתו הקדושה של הרבי, ובעמידה האישית לימין כל אחד ואחד מחסידי חב"ד ושלוחי הרבי".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.